تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶
plusresetminus
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی

شهرداری کرج را برای اجرای بزرگراه شمالی همراهی کنیم

حزب الله : نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تقویت تیم رفع مشکل معارضین پروژه بزرگراه شمالی؛ گفت: باید شهرداری کرج را برای اجرای این پروژه بزرگ همراهی کنیم.
۰
کد مطلب : ۱۷۳۲۹۶
شهرداری کرج را برای اجرای بزرگراه شمالی همراهی کنیم
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، عزیز اکبریان در نشست با مشاورین و پیمانکاران پروژه بزرگراه شمالی کرج که با حضور سرپرست شهرداری کرج برگزار شد، با اشاره به تشکیل تیم رفع مشکل معارضین پروژه بزرگراه شمالی، اظهار کرد: این تیم باید بیش از گذشته تقویت و فعال شود تا پروژه مذکور با سرعت قابل توجهی به اتمام و بهره برداری برسد.
 
نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی استفاده از ظرفیت دستگاه قوه قضاییه، استانداری و اداره کل مسکن و شهرسازی استان البرز برای رفع موانع را الزامی دانست.
 
اکبریان گفت: باید با رفع موانع این پروژه را هر چه سریع تر به اتمام رساند تا صرفه جویی خوبی بابت هزینه کرد اعتبارات صورت گیرد.
 
وی با تاکید بر اینکه ضروری است در بازدید استاندار البرز از این پروژه گزارشی از مشکلات ارائه شود تا موانع با همت و مساعدت مسئولان برطرف شود، تصریح کرد: لازم است شهرداری کرج را برای اجرای این پروژه بزرگ همراهی کنیم.
 
نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی در پایان به وجود منابع بیشمار در استان البرز اشاره کرد و گفت: این منابع باید به منظور ایجاد درآمد و توسعه شهر مورد استفاده قرار گیرند.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین