تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸
plusresetminus
حزب الله : رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج با تمجید از عملکرد سرپرست شهرداری کرج، گفت: اداره شهرداری با بدهی های انباشت شده کار بسیار دشواری است که احمدی نژاد به خوبی از عهده آن بر آمده است.
۰
کد مطلب : ۱۷۳۵۹۳
عملکرد احمدی نژاد در مدتِ سرپرستی مطلوب بوده است

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،اکبر سلیم نژاد  با اشاره به بدهی های انباشت شده شهرداری کرج، افزود: بدهی شهرداری در سال های گذشته به هزار و 200 میلیارد تومان رسیده که این بدهی ها علاوه بر افزایش مشکلات از شتاب پیشرفت پروژه ها کاسته است. 
 
رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج ادامه داد: نتیجه هزار و 200 میلیارد بدهی، سودِ 12 میلیارد تومانی است که هر ماه  پرداخت می شود، با این حال همچنان تلاش ادامه دارد و شورای پنجم و مجموعه یِ مدیریت شهری از تمام توان برای آبادانی شهر استفاده می کنند.
 
وی با انتقاد از عملکرد مدیران پیشین شهرداری، افزود: وام گرفتن و پُل ساختن و به بهره برداری رساندن پروژه هایی که ضرورت چندانی نداشت این روزها انرژی مدیریت شهری را برای پرداخت اصل بدهی و سودِ وام ها گرفته است، دوستانی که فریاد می زدند بدهی برایِ مرد است کجا هستند؟  ماهی 12 میلیارد تومان سودِ وام دادن انصاف نیست.  
 
سلیم نژاد با تمجید از عملکرد سرپرست شهرداری کرج، یادآور شد: با آن که کار بسیار دشوار است اما احمدی نژاد به خوبی از پسِ مشکلات بر آمده و برای رفع مشکلات تلاش می کند.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین