تاریخ انتشارشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰
plusresetminus
مدیرکل طرح های ملی جوانان وزارت ورزش و جوانان؛

دبیرخانه و شبکه خانه استارتاپ کشور در کرج تشکیل می شود

حزب الله : در مراسم انعقاد تفاهم نامه سه جانبه آغاز فعالیت اولین خانه استارتاپ کشور در کرج، تعامل دستگاه های دولتی و عمومی را ارزشمند دانست.
۰
کد مطلب : ۱۷۳۶۹۲
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، امیرحسین آل اسحاق ضمن ابراز خوشحالی از این موضوع که میهمان شهر کرج است، اظهار داشت: ایجاد خانه استارتاپ در کرج نمونه بسیار خوبی برای کل کشور است و مسولان در تمام کشور باید برای تسهیل گری در امورِ جوانان تلاش کنند.
 
وی افزود: در هر استانی که دستگاه های دولتی و عمومی کنار یکدیگر قرار بگیرند، ما آمادگی این را داریم که در کوتاهترین زمان اعتبارات لازم را جهت ایجاد خانه استارتاپ فراهم کنیم.
 
وی با اشاره به اینکه شهرداری کرج در ایجاد تعامل دستگاه های مربوطه تلاش زیادی کرده است، عنوان کرد: این موضوع هم افزایی بزرگی بوده که شهرداری کرج در آن موفق عمل کرده است.
 
ال اسحاق اضافه کرد: با توجه به ظرفیت های استان البرز، این استان می تواند یکی از شبکه های گردشگری و کارآفرینی را در اختیار بگیرد و جوانان کل کشور را در این زمینه ساماندهی کند. ما نیز قول تشکیل دبیرخانه ای برای تحقق اهداف در این استان را می دهیم.
 
وی افزود: دبیرخانه و شبکه خانه استارتاپ کشور نیز در کلانشهر کرج تشکیل خواهد شد.
 
ال اسحاق اظهار امیدواری کرد: جوانان به مرحله ای برسند که از خلاقیت وارد تجاری سازی شوند در این صورت تسهیلاتی نیز در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.
 
 
برگزاری تخصصی ترین کارگاه آموزشی کشور در کرج
مدیر کل مشارکت های اجتماعی جوانانِ وزارت ورزش از برگزاری تخصصی ترین کارگاه آموزشی کشور در کرج خبر داد  و افزود: در این کارگاه بیش از 50 ساعت آموزش مداوم تربیت مربی برای 31 استان کشور برگزار می شود.
 
رضا حجتی زمان برگزاری این کارگاه را 30 تیر ماه جاری ذکر و عنوان کرد: این فضای آموزشی متناسب با تجاری سازی نوآوری هاست.
 
وی ادامه داد: امیدواریم کرج در تحقق این مهم منشا اثر باشد و شاهد شکل گیری کسب و کارهای جدید و ایجاد ثروت برای کشور باشیم.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین