تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲
plusresetminus
حزب الله : رئیس پلیس راه استان البرز با بیان اینکه در روزهای ۲۴، ۲۵، ۲۸ و ۲۹ اسفند و ۸ فروردین محور کرج-چالوس از کرج به سمت مازندران از ساعت ۱۲ یکطرفه می‌شود، گفت: در روزهای ۴، ۱۲ ،۱۳ و ۱۷ فروردین ماه سال ۹۷ محور کرج-چالوس از مازندران به سمت کرج یکطرفه می‌شود.
۰
کد مطلب : ۱۶۴۸۹۰
محور کرج -چالوس ۹ روز از تعطیلات نوروز یکطرفه است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سرهنگ رضا گودرزی در نشست خبری با اصحاب رسانه که پیش از ظهر امروز در ستاد فرماندهی انتظامی استان البرز برگزار شد، با اشاره به وضعیت جوی استان البرز، اظهار داشت: در سال 97 با توجه به اعلام مدیرکل هواشناسی تا 6 فروردین بارشی وجود ندارد و از 6 تا 13 فروردین، بارش پراکنده و مقطعی در استان وجود دارد.
 
رئیس پلیس راه استان البرز با بیان اینکه سفرها در سال 96 نسبت به 95 ، 12 درصد افزایش یافته بود، ادامه داد: با توجه به این امر افزایش سفر در سال آینده هم مورد انتظار است که بخش اعظم این سفرها به شمال کشور و از طریق محور کرج-چالوس است.
 
وی با اشاره به حضور یکصد دستگاه خودرو پلیس راه استان در محورهای مواصلاتی استان، بیان کرد: 70 خودروی نامحسوس برای برخورد با تخلفات حادثه‌ساز در محورها حضور دارند. 
 
گودرزی با بیان اینکه پلیس راه در ایام نوروز از 20 دستگاه خودرو یگان امداد و انتظامی کمک می‌گیرد، افزود: استان البرز در بحث کاهش کشته‌های ناشی از تصادفات جاده‌ای رتبه برتر در کشور را به دست آورده است.
 
گودرزی با اشاره به محدودیت‌های محور کرج-چالوس در ایام تعطیلات، اظهار داشت: 4 روز از استان البرز  به سمت مازندران و 4 روز دیگر از مازندران به سمت کرج این محور یک‌طرفه می‌شود. 
 
وی با بیان اینکه در روزهای 24، 25، 28 و 29 اسفند و 8 فروردین محور کرج-چالوس از کرج به سمت مازندران از ساعت 12 یکطرفه می‌شود، افزود: در روزهای 4 ،12 ،13 و 17 فروردین ماه سال 97 محور کرج-چالوس از مازندران به سمت کرج یکطرفه می‌شود.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین