تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴
plusresetminus
مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی وزرات کار در کرج:

توازن منطقه‌ای در مورد بنگاه‌های پر رشد در کشور وجود ندارد

حزب الله : مدیرکل دفتر کارآفرینی وزرات کار با اشاره به مطالعه در مورد بنگاه‌های پر رشد در کشور و تمرکز آنها در مرکز، گفت: توازن منطقه‌ای در مورد بنگاه‌های پر رشد در کشور وجود ندارد.
۰
کد مطلب : ۱۳۲۳۹۰
توازن منطقه‌ای در مورد بنگاه‌های پر رشد در کشور وجود ندارد

 

 

 

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،  پریسا ریاحی در یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان البرز که پیش از ظهر امروز در سالن میلاد کرج برگزار شد، اظهار داشت: برای ایجاد اشتغال پایدار، رفع مشکلات اقتصادی و خروج از رکود و کاهش بیکاری چاره‌ای نیست جز اینکه سیاست‌های کارآفرینی را در اولویت سیاستی خود قرار دهیم.

وی با بیان اینکه کارآفرینان الگوی واقعی اقدام و عمل هستند، افزود: دولت باید به سیاست‌های کارآفرینی به طور جدی نگاه کرده و رهبری این موضوع را با تاکید بر کار آفرینی  و اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل مدنظر داشته باشد.

مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی وزرات کار با بیان اینکه حدود 18 هزار بنگاه در جشنواره کارآفرینی ثبت‌نام کرده‌اند، بیان کرد: از این 18 هزار بنگاه 182 نفر موفق به کسب عناوین برتر کار آفرینی در استان‌ها شدند.

وی با بیان اینکه نوآوری و انجام کار تیمی و تکیه بر استفاده از ظرفیت‌های خلاقانه از دلایل انتخاب این کارآفرینان بوده است،گفت: این مسابقات با تکیه بر توان مدیریت بالا همراه با خلاقیت کارکنان از اولویت‌های انتخاب بوده است.

وی با اشاره به تلاطم اقتصاد ناشی از رشد فن آوری‌ها در جهان گفت: فن‌آوری یک شمشیر دولبه است که سبب اختلاف در بین کشورها شده و کشورهایی که در فن آوری فعال هستند به واسطه فن آوری سرعت بیشتری پیدا کرده و ثروت بیشتری همراه با پیشرفت دارند.

ریاحی با اشاره به رقابت موجود برای کسب ثروت و پیشرفت در بین کشورهای دنیا، ادامه داد: دنیای اقتصادی دنیای بدون ترحم است و به دیگر کشورها رحم نمی‌کند.

وی با اشاره به مطالعه در مورد بنگاه‌های پر رشد در کشور و تمرکز آنها در مرکز افزود: تهران، البرز و  قم جزو بنگاه‌های پر رشد هستند و در سایر استانها تعداد این بنگاه‌ها کم می‌شود که به معنی بیشتر شدن عدم توازن منطقه‌ای است.

مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی وزرات کار  با بیان اینکه تقدیر از زحمات کارآفرینان نباید به همین مراسم ختم شود،گفت: تقدیر از کارآفرینان نباید به همین تقدیر پایان یابد و لازم است که رسانه‌ها در این زمینه محتوی مناسب از راز و رمز موفقیت این واحدها تهیه کنند.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین