تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱
plusresetminus
حزب الله : معاون مالی اقتصادی شهرداری کرج گفت: شهرداری ها باید تلاش ویژه ای برای حرکت به سمت کسب درآمدهای پایدار داشته باشند و با به کارگیری عقلانیت و خلاقیت، راهکارهایی را جهت تامین هزینه های شهر، مشارکت بخش خصوصی در پروژه های شهری و کاهش هزینه های جاری این دستگاه اجرایی کنند.
۰
کد مطلب : ۱۴۲۰۹۲
عقلانیت، خلاقیت و آموزش راهکارهای رسیدن به درآمدهای پایدار شهری است




به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمد رضا رضاپور در گفتگو با خبرنگار این مطلب را عنوان کرد و گفت:  کاهش هزینه های شهرداری در تمام ابعاد دارای اهمیت ویژه ای است و شهرداری با توجه به اینکه ارگانی مردمی می باشد ارتباط تنگاتنگی با شهروندان دارد؛ بنابر این رعایت و اهتمام به بحث کاهش هزینه ها اهمیتی دو چندان پیدا می کند که مدیران ارشد شهری باید به آن توجه خاصی داشته باشند.

معاون مالی اقتصادی شهرداری کرج اظهار داشت: علاوه بر خلاقیت در زمینه مالی و دستیابی به درآمدهای پایدار، فرهنگ سازی و آموزش شهروندان و ایجاد حس مشارکت در آنها برای همکاری با این دستگاه به موازات استفاده از فن آوری های روز دنیا از جمله راهکارهای افزایش درآمدهای شهرداری ها می باشد.

رضاپور بیان کرد: کسب درآمدهای پایدار، نیازمند طرح های خلاق و کارآفرین در پروژه های شهرداری است و استفاده از نیروهای متفکر و خلاّق در حوزه هزینه ها و درآمدهای این دستگاه از مهم ترین راه حل  ها در این راستا به شمار می آید.

این مسئول گفت: مهارت و دانش خطوطی موازی و مکمل هستند که وجود هر دوی آنها در یک سازمان آن را به موفقیت نزدیک و نزدیک‌تر می کند و نیروی انسانی که از مهارت و دانش کافی در راستای فعالیت خود برخوردار باشد به نحو چشمگیری هزینه‌های سازمان از جمله آموزش، جبران اشتباه و اتلاف وقت را کاهش می دهد و همچنین موجب بهبود سازمان و بهره وری بیشتر آن می شود.

وی یادآور شد: تشکیل کمیته‌ های مدیریت هزینه در زمینه‌ بهبود منابع و کارایی مالی از جمله راهکارهایی است که برای کاهش هزینه ها و افزایش درآمدهای شهرداری ها پیشنهاد می شود چرا که کمیته های مذکور موجب سیاست‌گذاری، تعدیل و متناسب‌سازی هزینه‌ها، آنالیز هزینه‌ها، شناسایی مراکز اصلی تجمع هزینه، هم‌فکری و نظارت بر ایده‌های کاهش هزینه، تعریف و تصویب پروژه‌های بهبود، برنامه‌ریزی، کنترل پروژه‌ها و نظارت بر اجرای سریع و صحیح آن‌ها تا زمان تحویل به بهره‌برداران، می شود که شهرداری کرج نیز این مهم را دنبال می کند.

منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین