تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷
plusresetminus
حزب الله : «سرگئی ربروف» با اعلام رسمی باشگاه الاهلی عربستان به عنوان سرمربی جدید این باشگاه انتخاب شد. این مربی اوکراینی درخواست جذب یک هافبک بازی‌ساز را ارائه کرده است.
۰
کد مطلب : ۱۴۳۸۲۰
معرفی رسمی سرمربی الاهلی/ سعودی‌ها هم عمان را انتخاب کردند
 

 

                       
                       

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،الاهلی عربستان که حریف پرسپولیس ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا است، سرانجام روز گذشته به صورت رسمی اعلام کرد سرگئی ربروف سرمربی سابق دیناموکیف اوکراین را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرده است.

مسئولان الاهلی امیدوارند با این مربی اوکراینی در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ داخلی عربستان موفق باشند و قراردادی دو ساله با ربروف امضا کرده اند.

طبق اعلام روزنامه عین الیوم عربستان، این مربی در توافقش با الاهلی عربستان اعلام کرده است به یک هافبک بازی ساز و محوری نیاز دارد که احتمالا این بازیکن با قانون جدید فدراسیون فوتبال عربستان مبنی بر افزایش تعداد بازیکنان خارجی، از کشوری دیگر به الاهلی اضافه می شود.

همچنین باشگاه الاهلی برای دیدار برگشت با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا کشور عمان را انتخاب کرده است. دیدار رفت دو تیم در تاریخ ۳۱ مرداد به میزبانی پرسپولیس در عمان برگزار می شود. دیدار برگشت هم ۲۱ شهریورماه برگزار خواهد شد. سعودی ها ابتدا قصد داشتند در امارات میزبان پرسپولیس باشند ولی به نظر می رسد تعداد زیاد ایرانی های امارات آنها را بابت میزبانی و حمایت از پرسپولیس نگران کرده است.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین