تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴
plusresetminus
حزب الله : عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه کلانشهر کرج دارای استعداد‌ها و پتانسیل‌های فراوانی برای تبدیل شدن به قطب گردشگری است، گفت: تلاش برای تحقق این مهم توسط مسئولان امری ضروری است.
۰
کد مطلب : ۱۴۴۲۲۵
استعداد‌ها و پتانسیل‌های کرج ظرفیت تبدیل شدن به قطب‌ گردشگری را تقویت می کند

 


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مریم قهرمانی در گفتگو با خبرنگار  اظهار داشت: یکی از منابع اصلی درآمد جوامع رونق صنعت توریسم است و بسیاری از کشورهایی که دارای منابع مانند نفت و گاز یا معادن نیستند، از طریق توسعه این صنعت درآمدزایی می‌کنند.
 
قهرمانی با اشاره به ظرفیت‌های مناسب گردشگری در استان البرز و کلانشهر کرج، گفت: این شهرستان دارای پتانسیل‌های بسیار خوبی از جمله بهره‌مندی از ظرفیت‌های طبیعی، آثار تاریخی و باستانی و آثار معنوی از جمله آستان امامزاده‌هایی است که در صورت استفاده صحیح از این توانمندی‌ها، کرج می‌تواند به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری اصلی کشور معرفی شود.
 
عضو شورای اسلامی شهر کرج یکی از موانع اصلی اجرای طرح‌های عمرانی را عدم تامین اعتبارات مالی و بودجه مناسب دانست و افزود: مدیران نهادها و دستگاه‌های مختلف از جمله مدیریت شهری باید از راه‌های مختلف برای تامین اعتبارات مورد نیاز استفاده کنند و عدم موفقیت در این حوزه نقش منفی در دست‌یابی به توسعه و پیشرفت دارد.
 
نماینده مردم کرج در پارلمان شهری اظهار داشت: متاسفانه به دلیل اینکه نتوانستیم از ظرفیت‌های گردشگری استان البرز و شهرستان کرج استفاده مناسب داشته باشیم، کرج تبدیل به گذرگاهی برای مسافران استان‌های دیگر شده است.
 
قهرمانی تصریح کرد: این در حالی است که اگر ظرفیت‌های کرج به درستی معرفی شده و در این مناطق امکانات مناسبی در اختیار گردشگران قرار گیرد، پتانسیل‌های گردشگری این شهرستان مقصدی برای جذب گردشگران داخلی و خارجی خواهد بود.
وی در پایان گفت: برای تحقق این مهم باید نهادها و دستگاه‌های دیگر همکاری و تعامل مطلوبی داشته و به صورت واحد عمل کنند تا بتوانیم ظرفیت‌های بزرگ کرج را به گردشگران معرفی کنیم.

منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین