تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸
plusresetminus
حزب الله: نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت، در حال حاضر روابط تل‌آویو با جهان عرب بیش از هر زمانی رو به تثبیت است.
۰
کد مطلب : ۱۸۸۱۲۸
دیدارهایی با روسای ستاد مشترک ارتش‌های عربی داشتیم
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مراسم معارفه ژنرال آویو کوخاوی به عنوان رئیس جدید ستاد مشترک ارتش این رژیم گفت: به لطف توانمندی‌های اطلاعاتی، عملیاتی و فنی، روابط ما با جهان عرب در حال حاضر بیش از هر زمانی در حال تثبیت است، کشورهای اسلامی پیشرویی وجود دارند که در حال نزدیک شدن به ما هستند و فهمیده‌اند که ما دشمن آنها نیستیم بلکه تکیه‌گاهی ضروری برای آنها هستیم.
 
نتانیاهو با تاکید بر اینکه ژنرال گادی آیزنکوت، رئیس سابق ستاد مشترک ارتش که دوره ریاستش به اتمام رسیده دیدارهایی با همتایان خود در کشورهای عربی انجام داد، گفت: ما اسرائیل را به یک قدرت جهانی رو به رشد تبدیل کردیم و تو گادی شاهد این مساله بودی.
 
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در طول ماه‌های اخیر بارها از نزدیکی تل‌آویو و کشورهای عربی صحبت کرده است، او اواخر اکتبر گذشته نیز به عمان سفر کرد و در آنجا مذاکراتی با سلطان قابوس، پادشاه عمان داشت.
 
نخست وزیر رژیم صهیونیستی سه شنبه فاش کرد که گادی آیزنکوت رئیس سابق ستاد مشترک ارتش دیدارهایی با روسای ستاد مشترک ارتش‌های کشورهای عربی داشته است.
 
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع عبری زبان، بنیامین نتانیاهو تصریح کرد که به فضل قدرت رژیم صهیونیستی، کشورهای عربی به این رژیم نزدیک شده‌اند.
 
نتانیاهو دیدارهای آیزنکوت با مقامات نظامی عربی را در نزدیکی کشورهای عربی به این رژیم بسیار مهم و موثر دانست و از او تقدیر و تشکر کرد.
 
وی افزود که رژیم صهیونیستی به فضل قدرت و توان نظامی و تکنولوژی، توانست روابط خود با کشورهای عربی را تقویت کند و برخی کشورهای مهم اسلامی به این رژیم نزدیک شدند و دیگر "اسرائیل" را دشمن نمی‌دانند، بلکه آن را حامی و دوست خود می‌دانند.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین