تاریخ انتشارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱
plusresetminus
حزب الله : طبق اعلام بانک مرکزی متقاضیان خرید سکه در طرح پیش فروش از امروز می توانند برای خرید سکه های یک میلیون و ۴۰۰ هزار و یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی اقدام کنند.
۰
کد مطلب : ۱۶۲۷۱۰
آغاز دور جدید پیش فروش سکه از امروز؛ قیمت ۱.۳ و ۱.۴ میلیون تومان
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، طرح جدید پیش فروش سکه درحالی از 17 بهمن ماه در شعب منتخب بانک ملی آغاز شد که نسبت به پیش فروش های قبلی استقبال کمتری از سوی مردم انجام شده بود.
 
یکی از مهمترین دلایل عدم استقبال از طرح جدید بانک مرکزی این بود که خریدار از قیمت نهایی سکه اطلاع نداشت و باید در مرحله ثبت نام یک میلیون تومان پرداخت می کرد و در سررسید 6 ماه و یکسال مشابه قیمت روز بازار و تنها با تخفیف 4 و 9 درصدی سکه پیش خرید را دریافت می کرد.
 
این طرح که گفته می شد برای مدیریت نقدینگی و خروج سرمایه از بازار ارز به سکه اجرا شده بود بعد از آنکه با استقبال سرد مردم همراه شد، در بانک مرکزی مورد بازنگری قرار گرفت.
 
بانک مرکزی همزمان با شدت تلاطم ارزی از بسته جدیدی رو نمایی کرد که طبق یکی از مواد آن، پیش فروش شش ماهه سکه بهار آزادی به قیمت 14 میلیون ریال و پیش فروش یک ساله سکه بهار آزادی با قیمت 13 میلیون ریال از طریق شعب منتخب بانک ملی اجرا می شود.
 
متقاضیان خرید سکه در طرح پیش فروش می توانند به شعب منتخب بانک ملی مراجعه و نسبت به پیش خرید اقدام کنند. تمام افراد 18 سال به بالا می توانند با در دست داشتن کارت ملی به شعب منتخب پیش فروش سکه مراجعه کنند البته داشتن حساب در بانک ملی از دیگر شرایط این پیش خرید است. هر مشتری باید قبل از مراجعه به شعبه به تعدادی که قصد خرید سکه دارد، پول به حساب خود نزد بانک ملی ایران واریز و سپس به شعب منتخب مراجعه و نسبت به پیش خرید سکه اقدام کند.
 
 مشتریان در بدو ورود به شعب منتخب بانک ملی می توانند فرم های مربوط به پیش خرید را از باجه های خدمت الکترونیک دریافت کرده و سپس در صف انتظار باجه در نظر گرفته شده برای این موضوع منتظر بمانند.
 
براساس این طرح سکه های تمام بهار آزادی منقش به تصویر حضرت امام خمینی(ره) که توسط بانک مرکزی ضرب شده است، به متقاضیان فروخته خواهد شد.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین