تاریخ انتشارشنبه ۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰
plusresetminus
حزب الله: یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: اکنون شاهد اتفاقات بسیار خوبی در منطقه مانند خروج آمریکا و همپیانان آنها در سوریه و عراق هستیم و این نشانه پیروزی برای جامعه اسلامی است.
۰
کد مطلب : ۱۸۶۶۱۵
خروج آمریکایی‌ها از سوریه برای جامعه اسلامی پیروزی است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، آیت الله العظمی حسین نوری همدانی، ظهر شنبه در دیدار گروهی از دانشجویان لبنانی دانشکده دفاعی حاج عماد مغنیه، بر همفکری و همراهی با نخبگان کشورهای اسلامی برای رفع مشکلات جامعه اسلامی تاکید کردند.
 
وی با اشاره به اینکه در لبنان مردم  و روحانیون مبارز، متدین، اسلامی،دینی و پیرو مبانی دینی و ولایت فقیه و انقلابی وجود دارند و این مردم با سایر ملل دیگر فرق دارند، افزودند: هم اکنون جامعه نیازمند افرادی است که مردم را به دینداری، امر به معروف و نهی ازمنکر دعوت کنند و این بیان نورانی قرآن کریم است و همه مسلمانان را به این امر خطیر دعوت می کند.
 
استاد سطوح عالی حوزه با بیان اینکه کسانی که در راه تحصیل علم و دانش گام بردارند، دارای جایگاه بالایی در پیشگاه خدای متعال می باشند، اظهار داشت: مهمتر از همه معرفت به مبانی دینی و الهی و عمل و پیاده آن در جامعه است.
 
وی افزود: اهل علم کسانی هستند که مردم را به دینداری، جهاد و مقابله با دشمنان دعوت می‌کنند و از این لحاظ وظیفه سنگینی بر عهده دارند.
 
آیت الله نوری همدانی گفت: امام صادق(ع) فرمودند «عالمان دین ما کسانی هستند که در مقابل ظلم ساکت نمی‌نشینند و این خود فضیلتی بزرگ است».
 
وی بیان داشت: اکنون شاهد اتفاقات بسیار خوبی در منطقه مانندخروج آمریکا و همپیانان آنها در سوریه و عراق هستیم و این نشانه پیروزی برای جامعه اسلامی است.
 
این مفسر قرآن کریم افزود: اکنون روز به روز شاهد بیداری، تحول و پیشرفت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بعد از امام راحل در منطقه هستیم.
منبع : مرکز خبر حوزه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین