تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷
plusresetminus
= حزب الله : حمیدرضا مقدسی مدیر رادیو پیام با اشاره به رویکرد این شبکه اظهار کرد که ماموریت شبکه رادیویی پیام در نوروز ۹۷ معرفی مکان های سیاحتی و زیارتی و اعلام ترافیک و وضعیت جاده های کشور است.
۰
کد مطلب : ۱۶۵۰۱۴
ماموریت های نوروزی تشریح شد/ اعلام ترافیک و معرفی مکان های سیاحتی
 
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،حمیدرضا مقدسی مدیر رادیو پیام  با توجه به رویکردهای این شبکه رادیویی در ایام نوروز ۹۷ گفت: با توجه به ساختار شبکه رادیویی پیام و نظر به برنامه سازی این رادیو در ایام نوروز، ما همچون سال‌های گذشته همراه مخاطبان در سراسر کشور خواهیم بود. 
 
وی ادامه داد: رادیو پیام در کنار بخش‌های مختلف خبری، اطلاعات مورد نیاز مخاطبان در ایام نوروز از جمله معرفی مکان‌های دیدنی، ترافیک جاده‌ها، مسایل مربوط به امداد و نجات و مکان های زیارتی و سیاحتی را  به اطلاع عموم مردم می رساند.
 
مقدسی با اشاره به ویژه‌ برنامه تحویل سال این شبکه اظهار کرد: از ساعت ۱۸ روز سه شنبه ۲۹ اسفند ویژه برنامه ای به مدت ۲۴۰ دقیقه با گویندگی حسین آهی و پریچهر بهروان به تهیه کنندگی علی جهانی و با موضوعاتی چون سبک زندگی ایرانی اسلامی و فرهنگ عامه ایرانی در نوروز روی آنتن می رود. تبیین احادیث ائمه (ع)  به ویژه امام هادی(ع) باتوجه به شهادت آن امام بزرگوار درباره خانواده و زندگی بهتر از مهمترین بخش های برنامه ویژه تحویل سال است. همچنین  پخش مراسم آیین های نوروزی و معرفی مراکز گردشگری کشور همراه با پخش موسیقی های بهاری، پخش پیام نوروزی مقام معظم رهبری و رییس جمهور از دیگر بخش های مختلف این ویژه برنامه است.
 
مدیر رادیو پیام و آوا عنوان کرد: رادیو آوا نیز با پخش موسیقی های مناسب در این روز و تولید و پخش برنامه های متنوع و شاد در ایام نوروز با انتخاب تصنیف ها و ترانه های شاد و بهاری همراه مخاطبان خواهد بود.
 
مقدسی درباره جایگاه و دستاورد های رادیو پیام و آوا تصریح کرد: رادیوهای پیام و آوا به عنوان رادیوهای پرمخاطب رسانه ملی در سپهر رسانه ای کشور با پرداختن به مناسبت های تقویمی در اعیاد و مناسبت های ملی و مذهبی و تدارک و پخش پیام و مطالب ارزشمند و موسیقی فاخر ایرانی گام های موثری برداشته اند. این رویه در ایام نوروز به صورت ویژه ادامه خواهد داشت و متناسب با نیاز مخاطبان شبکه در حوزه های مختلف اطلاع رسانی شده و قطعات موسیقی پخش می شود.
 
وی درباره پخش موسیقی در رادیو پیام گفت: این شبکه رادیویی با توجه به پخش قطعات موسیقی محلی در جهت حفظ و ترویج وحدت ملی تلاش می کند تا رضایت مخاطبان رادیو در مناطق و نواحی مختلف ایران را فراهم آورد. برنامه های رادیو پیام در سه بخش عمده موسیقی، خبر و متن تهیه و پخش می شود. رادیو آوا نیز با پخش موسیقی های فاخر و متنوع سلایق مخاطبان را تامین می کند.
 
مدیر شبکه رادیویی پیام اضافه کرد: این شبکه در حوزه موسیقی به تهیه و پخش موسیقی سنتی، موسیقی ملی، موسیقی سمفونیک کلاسیک ایرانی، موسیقی پاپ، موسیقی نواحی ایران و موسیقی به اصطلاح تلفیقی از گونه های شاخص می پردازد. همچنین در ایام نوروز اطلاعات مورد نیاز مخاطبان در زمینه های ورزشی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، مذهبی و اقتصادی ارایه می شود.
 
مخاطبان و علاقه مندان رادیو پیام می توانند برنامه های این شبکه را به صورت زنده در ۶ بخش سحرگاهی، صبحگاهی، نیمروزی، عصرگاهی، شامگاهی و شبانگاهی پخش می شود. این شبکه روی موج FM ردیف ۱۰۴ مگاهرتز و موج AM ردیف ۸۸/۱۱ کیلوهرتز و یا از طریق گیرنده های دیجیتال ست تاپ باکس دریافت می شود.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین