تاریخ انتشارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳
plusresetminus
مدیر سایت فروش اینترنتی جشنواره فیلم فجر گفت: ظرف ۱۵ دقیقه اول ۷ هزار سری بلیت اینترنتی جشنواره فیلم فجر به فروش رفت و فعلا هیچ مشکلی در بلیت فروشی نداریم.
۰
کد مطلب : ۱۶۰۵۱۴
فروش ۷ هزار سری بلیت جشنواره فجر در ۱۵ دقیقه!

 

 
مدیر سایت فروش اینترنتی جشنواره فیلم فجر گفت: ظرف ۱۵ دقیقه اول ۷ هزار سری بلیت اینترنتی جشنواره فیلم فجر به فروش رفت و فعلا هیچ مشکلی در بلیت فروشی نداریم.
 
 امسال برخلاف سال گذشته سامانه بلیت فروشی https://fajr.cinematicket.org بدون هیچ مشکلی کار خود را از ساعت ۱۰ صبح آغاز کرد و بلیت فروشی اینترنتی به دقت انجام می‌شود. به طور تقریبی برخی از سالن‌های سینما از جمله آزادی، کورش، فرهنگ، چارسو، جوان ظرفیت بلیت فروشی اینترنتی‌شان به پایان رسیده است. این در حالی است که سال گذشته سایت فروش بلیت جشنواره در روز اول بالا نمی‌آمد و موجب سردرگمی مخاطبان شد و به دلیل بار ترافیکی این سایت پایین بود. اما امسال سایت به راحتی قابل دسترس بود و هیچ خطایی در خرید بلیت ثبت نشد. 
 
علی ترکیان مدیر بخش فروش بلیت اینترنتی در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس درباره ظرفیت فروش بلیت در سامانه اینترنتی توضیح داد: ۴۰ درصد از ظرفیت بلیت سینما‌های مردمی در بلیت فروشی اینترنتی ارائه شده است و ۲۰ درصد ظرفیت سالن‌های سینما در گیشه سینما ارائه خواهد شد. 
 
وی درباره ظرفیت‌های باقی مانده توضیح داد: ۲۰ درصد ظرفیت سالن‌ها به نهاد‌ها و ارگان‌ها اختصاص می‌یابد و مابقی ظرفیت سینما‌ها برای میهمانان جشنواره و صاحبان آثار و صاحبان سینما اختصاص می‌یابد. 
 
ترکیان درباره تمهیدات لازم برای عدم بروز مشکل گفت: تمهیدات لازم اندیشیده شده بود. ظرف ۱۵ دقیقه اول ۷۰۰۰ سری بلیت جشنواره به فروش رفت و هیچ مشکلی در خدمت رسانی در بلیت فروشی نداشتیم. 
 
وی درباره ظرفیت‌های باقی مانده سینما‌ها در ارائه بلیت گفت: ظرفیت سینما‌ها در سانس‌های شب تقریباً به اتمام رسیده و سالن‌های ممتاز بلیت‌های ساعت‌های ۱۵ و ۱۶ برای ارائه به علاقمندان در اختیار دارند که در سایت ارائه شده است. همچنین تا این لحظه سینما‌های مانند مگامال، استقلال، ماندانا، اریکه ایرانیان هنوز ظرفیت ارائه بلیت دارند. 
 
ترکیان درباره ارائه بلیت‌های خریداری شده به خریداران گفت: طبق اعلام قبلی روز‌های ۶ و ۷ بهمن بلیت‌ها در پردیس ملت به خریداران ارائه می‌شود؛ بنابراین گزارش، یکی از عوامل اقبال مخاطب به خریداری بلیت اینترنتی، تفاوت قیمت بلیت فروشی اینترنتی و گیشه سینما است.
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین