تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳
plusresetminus
حزب الله : مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز با بیان اینکه سارقان به محض قطع جریان برق کابل‌های برق را سرقت می‌کنند، گفت: سارقان با سرقت این کابل‌ها مردم و مسئولان شرکت برق را به زحمتی دوچندان در این گرما می‌اندازند.
۰
کد مطلب : ۱۷۳۸۳۵
سارقان در خاموشی به سراغ کابل‌های برق استان البرز می‌روند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، یکی از معضلات تابستان امسال در سطح کشور و استان البرز که مردم، بازاریان، اصناف و اقشار مردم را به ستوه آورده قطعی‌های برق است که باید در جای خود دلایل آن بررسی شود. از سوی دیگر افرادی سودجو در زمانی که مردم در  سختی‌ بی‌برقی هستند و در خاموشی به سر می‌برند به سراغ کابل‌های برق رفته و با سرقت این کابل‌ها مردم و مسئولان شرکت برق را به زحمتی دوچندان در این گرما می‌اندازند.
 
ناصر اسکندری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، در توضیح مطلبی درباره کابل‌دزدی در زمان قطعی برق در  استان البرز اظهار داشت: در چند روز گذشته مواردی وجود داشت که سارقان به محض قطع جریان برق در منطقه‌ای کابل‌های برق را سرقت کردند.
 
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز افزود: سارقان کابل‌های برق را قطع می‌کنند و این گونه موارد گزارش شده است که سبب خسارات مالی به شبکه توزیع برق استان البرز نیز می‌شود.
 
وی با اشاره به خسارت‌های مالی به توزیع برق در درون شبکه برق رسانی به مردم استان البرز اضافه کرد: نخستین خسارت کابل دزدی سارقان به  سیستم برق مشترکین است که برای اتصال مجدد برق آن‌ها با مشکل روبه‌رو می‌شویم.
 
اسکندری با تاکید بر اینکه دزدی کابل‌ها توسط سارقان به مردم آسیب وارد می‌کند، گفت: جایگزین کردن کابل  برای سیستم توزیع برق نیز سبب مشکلاتی برای کارمندان شرکت توزیع برق می‌شود که تامین، اجرا و نصب کابل‌های جدید هزینه‌هایی را در پی دارد.
 
از سوی دیگر یکی از مشکلات اساسی مردم قطعی‌های مکرر برق در استان البرز است که مردم را به سختی زیادی وا داشته است که اسکندری با اشاره به مشکلات قطع برق در استان البرز در پاسخ به سوالی که قطعی‌های برق تا چه مدت ادامه دارد، اظهار داشت: قطعی‌های برق تا فروکش کردن دمای ماندگار هوا ادامه دارد و پیش‌بینی می‌کنیم تا 10 روز آینده برق به شرایط عادی بازگردد.
 
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز افزود: افزایش دما تنها برای استان البرز و کشور نیست بلکه کشورهایی مانند فرانسه، آذربایجان و عراق نیز درگیر افزایش دما و قطعی برق هستند.
 
وی با بیان اینکه افزایش دما در تمام نواحی مختلف جهان وجود دارد، ادامه داد: دقیقا افزایش دما با رشد مصرف برق رابطه مستقیم دارد.
 
اسکندری با تاکید بر اینکه به ازای افزایش هر یک درجه دما از 28 درجه به بالا، هزار و 500 مگاوات بار به شبکه سراسری برق اضافه می‌شود، گفت: استان البرز در اوج مصرف هزار و 300 مگاوات برق مصرف می‌کند که نشان می‌دهد عدد اضافه بار به سیستم برق بسیار بزرگ است.
 
وی با بیان اینکه یک درجه افزایش دما بیش از مصرف برق استان البرز به ظرفیت سیستم برق بار اضافه می‌کند، تصریح کرد: افزایش دما خطر پذیری شبکه برق را بالا می‌برد و آسیب‌هایی مانند سوختگی ترانس و کابل‌ها را به همراه دارد.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین