تاریخ انتشارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۹
plusresetminus
حزب الله : مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه شهادت برخی از مسئولان حزب‌الله و سپاه در مقابله با رژیم صهیونیستی تاثیری بر این حضور مداوم ندارد،گفت:صهیونیست‌ها پاسخ اشتباهات راهبردی خود را می‌چشند.
۰
کد مطلب : ۷۴۶۵۳
صهیونیست‌هاپاسخ اشتباهات راهبردی خودرا می‌چشند

به گزارش شبکه خبری حزب الله ،سردار یدالله جوانی مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه  درباره کمک مستشاری ایران در عراق و سوریه به منظور مقابله با گروه‌های تروریستی و اقدامات مداخله‌جویانه رژیم صهیونیستی در منطقه گفت: حضور مستشاری ایران در عراق و سوریه بر مبنای آرمان‌های انقلاب اسلامی یعنی در دفاع از کشورهای منطقه، حرکت‌های آزادی‌بخش و جنبش‌های ضداستکباری و ضداستعماری و همچنین حرکت‌های مردمی که در منطقه علیه رژیم صهیونیستی انجام می‌شود، است.

وی در ادامه افزود: اتفاقاتی از قبیل شهادت برخی از سرداران و فرماندهان و مسئولان حزب‌الله و سپاه در این میادین نه‌تنها تاثیری بر این حضور مداوم نخواهد داشت بلکه عزم و اراده‌ها را در دفاع از خون شهدا برای تداوم حرکت در این مسیر را جدی‌تر می‌کند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: آرمان انقلاب اسلامی مقابله با ظلم و ستم و دفاع از محرومان و پیاده‌سازی سیاست محو رژیم صهیونیستی از روی کره زمین است زیرا رژیم صهیونیستی یک رژیم جعلی و غاصب بوده و یک غده سرطانی در منطقه محسوب می‌شود و سیاست جمهوری اسلامی ایران در قبال این غده سرطانی مشخص است.

سردار جوانی ادامه داد: مقام معظم رهبری نیز در این‌باره در مورد این مساله بارها تاکید فرمودند که ایران از همه دولت‌ها، ملت‌ها و کشورهایی که با رژیم صهیونیستی مقابله می‌کند حمایت می‌کند و یکی از جلوه‌های حمایت‌های ایران نیز کمک‌های مستشاری است که در آینده نیز استمرار خواهد داشت.

وی با اشاره به اقدام اخیر صهیونیست‌ها در منطقه قنیطره سوریه که منجر به شهادت رسیدن تعدادی از نیروهای حزب‌الله و سردار شهید الله‌دادی شد گفت: صهیونیست‌ها فکر می‌کنند که این اقدامشان نسبت به طرف مقابل در راستای منافع‌شان اثر مثبت می‌گذارد لذا آنها در بسیاری از مقاطع زمانی به خصوص در سال‌های اخیر با اینگونه اقداماتشان دچار اشتباهات راهبردی شدند که می‌توان یکی دیگر از این اشتباهات راهبردی آنها را شروع جنگ با حزب‌الله ذکر کرد.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: اقدامات رژیم صهیونیستی و مداخله‌های خارجی آنها در طی 3 و 4 سال گذشته در سوریه زمینه‌های شکل‌گیری یک حرکت جدید را در منطقه به وجود آورده است که این حرکت جدید توام با اشتباه راهبردی بوده و قطعا رژیم صهیونیستی آثار این اشتباهات راهبردی خود را ملاحظه خواهد کرد.

سردار جوانی ادامه داد: در مسیر مقابله با این اشتباهات راهبردی رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدن نیروهایی همچون شهید الله‌دادی این مسیر را تقویت خواهد کرد زیرا ما امروزه صحنه‌هایی را می‌بینیم که بیانگر جانفشانی‌های بسیاری برای مقابله با این غده سرطانی است.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در مراسم تشییع جنازه شهید الله‌دادی در سیرجان با بیان اینکه این حضور و شوق مردمی در استان کرمان بسیار بی‌سابقه بوده است گفت: حضور مردم نشان می‌دهد که ما در مبارزه با رژیم صهیونیستی بسیار جدی هستیم و همچنین بیانگر خشمی است که در نهاد آحاد ملت ایران نهفته است که این خشم روزی کاملا آزاد خواهد شد و همچون صاعقه‌ای بر سر صهیونیست‌ها فرود خواهد آمد.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه مبارزه با رژیم صهیونیستی موضع ملت ایران، انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران است گفت: رژیم صهیونیستی غده‌ای سرطانی در قلب جهان اسلام است که امروزه مسلمانان آزادی‌خواه برای مقابله با این غده‌سرطانی به پا خواسته‌اند و در این میان نیز ملت ایران و دولت‌های اسلامی در کنار این جنبش‌های آزادی‌خواه در منطقه برای یک مبارزه فراگیر با رژیم صهیونیستی قرار دارند تا به پیروزی نهایی در راستای آزادی قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین منجر شود.

سردار جوانی با بیان اینکه صهیونیست‌ها مطمئنا باید منتظر پاسخ حزب‌الله به این اقدام اخیرشان در منطقه قنیطره باشند تصریح کرد: قطعا صهیونیست‌ها در روزها و ماه‌های پیش رو پاسخ این اقدامشان را خواهند دید چون خود آنها می‌دانند آنچه که سیدحسن نصرالله بیان می‌دارد به آن جامه عمل خواهد پوشاند.

وی با اشاره به پیام سیدحسن نصرالله به صهیونیست‌ها که بیان کرده پناهگاه‌های خودتان را آماده کنید افزود: این حق حزب‌الله و حق ملت و مردم سوریه است که از منافع خودشان دفاع کنند، صهیونیست‌ها یک تجاوز آشکاری را انجام دادند و به حریم هوایی سوریه تجاوز کرده و در داخل سوریه اقدام جنایتکارانه‌ای را انجام دادند که حق پاسخ به این اقدام برای حزب‌الله و ملت سوریه محفوظ است.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین