تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰
plusresetminus
حزب الله : رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری زنی که در پوشش وام خانگی و سرمایه‌گذاری مبلغ ۱۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود خبر داد.
۰
کد مطلب : ۱۸۵۷۳۳
زن کلاهبردار در پوشش وام خانگی در استان البرز دستگیر شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سرهنگ محمد نادربیگی ظهر امروز در نشست خبری که در پلیس آگاهی استان برگزار شد، اظهار داشت: درپی شکایتی به پلیس آگاهی استان در ارتباط با سرقت مسلحانه یک خودرو 206  همکاران ما برای پیگیری موضوع دست به کار شدند.
 
وی افزود: با تحقیقات انجام شده مشخص شد فردی برای فروش خودروی خود از سایت دیوار استفاده کرده و فردی برای خرید خودرو تماس گرفته و قصد خرید خودرو را  دارد  که به محض دیدار تقاضای دورزدن با خودرو را کرده و طی مسافتی از تهران به سمت گرمدره با تهدید سلاح دست و پا فروشنده را بسته و او را از ماشین به بیرون انداخته و اقدام به دزدیدن خودرو کرده است.
 
وی با بیان  اینکه با تحقیقات بیشتر پلیس مشخص شد که اعضای این باند 2 نفره از شهرهای غربی کشور در استان البرز اقدام به سرقت خودروها می‌کردند، گفت: این دو  متهم که دارای سوابق زیاد در قتل و سرقت هستند، با اقدام پلیس البرز دستگیر شدند.
 
رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به اینکه باند سارقان منزل در شهرستان کرج دستگیر شدند، بیان کرد: اعضای این باند که پنج نفر سارق و یک نفر مالخر بودند در چند شهرستان کشور اقدام به سرقت منازل ویلایی می‌کردند که این افراد  تاکنون به 14 فقره سرقت در استان البرز اعتراف کردند.


وی ادامه داد: سارقان با 2 دستگاه خودروی پژو پارس و 405 اقدام به سرقت می‌کردند  و یک فقره سرقت آن 12 میلیاد ریال بوده است. 
 
نادربیگی با اشاره به اینکه یک زن کلاهبردار با 110 میلیارد ریال کلاهبرداری در استان دستگیر شده است، عنوان کرد: این زن ابتدا به عنوان وام خانگی و سپس با عنوان سرمایه‌گذاری از افراد مبالغ هنگفتی جمع می‌کرد که  تاکنون 33 مالباخته شناخته شده‌اند.
 
رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به دستگیری یک باند سرقت خودرو و وسایل داخل خودرو با 100 فقره سرقت، تصریح کرد:  اعضای این باند که 5 نفر بودند پس از سرقت خودروها اقدام به سرقت وسایل آنها می‌کردند که تاکنون به 17 فقره سرقت خودرو و 100 فقره وسایل داخل خودرو اعتراف کردند.
 
وی همچنین از دستگیری اعضای باند هرمی در شهرستان فردیس خبر داد و گفت: اعضای این باند 6 نفره از  افراد مبلغ 250 میلیون ریال تا 2 میلیارد ریال سرمایه  جذب کرده بودند.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین