تاریخ انتشارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
plusresetminus
حزب الله : جیک جیلنهال و بندیکت کامبربچ قرار است در فیلم «ریو» همراه میشل ویلیامز نقش‌آفرینی ‌کنند.
۰
کد مطلب : ۱۵۵۶۳۷
میشل ویلیامز در «ریو» با کامبربچ و جیلنهال همراه می‌شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، در حالی که جیلنهال و کامبربچ برای بازی در «ریو» قطعی شده‌اند، میشل ویلیامز نیز در حال گفتگو است تا به این گروه ملحق شود.
 
لوکا گوادانینو کارگردان ایتالیایی فیلم «مرا به اسم خودت بنام» روی صندلی کارگردانی این فیلم می‌نشیند و آن را بر مبنای فیلمنامه‌ای از استیون نایت می‌سازد.
 
فیلم داستان یک گزارشگر مالی با بازی جیلنهال را روایت می‌کند که به ریودوژانیرو سفر می‌کند تا یک دوست پولدار با بازی کامبربچ را ملاقات کند، اما او متوجه می شود که وارد ماجرایی به منظور جعل کردن مرگ دوستش شده است.
 
ویلیامز نیز قرار است به این پروژه بپیوندد اما حضور او قطعی نشده است. او اکنون در حال بازی در فیلم «سم» برای کمپانی سونی است و قرار است در فیلمبرداری مجدد بخش‌هایی از فیلم «همه پول‌های دنیا» دوباره جلوی دوربین ریدلی اسکات برود و این بار به جای کوین اسپیسی در برابر کریستوفر پلامر بازی کند.
 
از ووپی گلدبرگ، اولیویا کروسیچیا، ناتالیا لاو و نیکلاس داونز به عنوان دیگر بازیگران «ریو» نام برده شده است.
 
جیلنهال که با «اوکجا» در جشنواره کن حضور داشت و بعد با فیلم «قوی تر» درباره بمب‌گذاری بوستون دیده شد، در نخستین تجربه کارگردانی پل دنو با عنوان «زندگی وحشی» نیز حضور یافت و در مقابل کری مولیگان بازی کرد. او از بازیگران نخستین فیلم انگلیسی زبان ژک اودیار کارگردان برنده جایزه نخل طلای کن با عنوان «برادران سیسترز» است که در آن مقابل خوآکین فینیکس و جان سی. رایلی نقش‌آفرینی می‌کند.
 
کامبربچ نیز هم اکنون با فیلم «ثور» بر پرده سینماها حضور دارد.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین