تاریخ انتشارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲
plusresetminus
حزب الله : دکتر محمد نبیونی تصویب متمم بودجه 96 و بودجه 97 را مهم ترین اقدام شورای اسلامی شهر کرج عنوان کرد.
۰
کد مطلب : ۱۶۴۹۳۴
تصویب متمم بودجه 96 و بودجه 97 مهم ترین اقدام دوره پنجم شورای شهر کرج بود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،دکتر محمد نبیونی در آئین بهره برداری از فاز 3 بلوار ماهان _ شهید ناصربخت ضمن تقدیر و تشکر از بهره برداری جهادی این بلوار، اظهار کرد: اگر همکاری سرم سازی رازی نبود امکان بازگشایی این بلوار وجود نداشت.
 
رییس شورای شهر کرج گفت:با بازگشایی این مسیر تردد خودروها به سمت غرب و اتوبان تهران - قزوین با سهولت بیشتری صورت می پذیرد و از بار ترافیکی خیابان های قلم و شهید بهشتی نیز کاسته می شود.
 
نبیونی تصریح کرد: در طول 6 ماه فعالیت دوره پنجم شورای اسلامی شهر کرج مهمترین اقدام، تصویب لوایح متمم بودجه 96 و بودجه سال 97 متناسب با شرایط اقتصادی بود که این کار با دقت و کیفیت شایسته ای در شورا محقق شد.
 
رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: برای اولین بار در بودجه شهرداری کرج برای حمل و نقل ریلی از محل درآمد های شهرداری بودجه در نظر گرفته شده است.
 
وی ادامه داد: 11 سال از آغاز اجرای طرح قطار شهری می گذرد و مدیریت شهری تاکنون نتوانسته بود بودجه ای غیر از اعتبارات دولتی برای این طرح پیش بینی و تامین کند.
 
دکتر نبیونی افزود: در فاصله 18 تا 24 ماه فاز یک خط 2 مترو کرج به بهره برداری می رسد.
 
وی در پایان با تقدیر از شهردار کرج برای استفاده از بانوان در مناصی مدیریتی گفت: انتصاب بانوان در مناصب مدیریتی اقدامی شایسته ای از سوی شهردار محترم بود و بانوان عزیز نیز ثابت کردند پتانسیل بسیاری برای فعالیت در عرصه های مدیریتی دارند.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین