تاریخ انتشارشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸
plusresetminus
حزب الله : رئیس‌جمهوری آمریکا در تلاش برای بازی با افکار عمومی آمریکا، بار دیگر از برجام بدگویی کرد و گفت با آغاز ریاست‎جمهوری وی، قدرت منطقه‌ای و داخلی ایران تضعیف شده است.
۰
کد مطلب : ۱۸۰۴۳۱
ترامپ: آشوب ایران را فراگرفته است!
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا در جمع هواداران خود در ایالت اوهایو، بار دیگر توافق هسته‌ای ایران را وحشتناک توصیف کرد و مدعی شد اکنون که از آن خارج شده است، منتظر است تا ببیند چه وقایعی در ایران اتفاق می‌افتد.
 
وی در ادامه ادعاهای خود افزود: وقتی رئیس‌جمهور شدم، ایران همه جا بود و داشت سوریه را می‌گرفت؛ همین‌طور یمن را. آنها داشتند همه چیز را می‌گرفتند. با خود گفتم این مشکل‌آفرین است و باید کاری انجام داد.
 
ترامپ ادعای خود را اینگونه ادامه داد: حدود ۴ ماه پیش از این توافق وحشتناک و مسخره خارج شدیم و می‌بینید چه اتفاقاتی در ایران می‌افتد. در همه شهرها و خیابان‌ها آشوب است. حالا داستان کاملاً فرق می‌کند و این (ایران) کشوری کاملاً متفاوت شده است. این خیلی خوب است.
 

ترامپ همزمان با خروج یکجانبه از برجام، کارزار فشار حداکثری علیه ایران را آغاز کرد که علاوه بر مشکلات اقتصادی، تبلیغات منفی را نیز شامل می‌شود تاآنجا که مقامات واشنگتن آشکارا از ناآرامی‌ها در ایران استقبال کرده و مردم را به اغتشاش دعوت می‌کنند.
 
از سوی دیگر، ترامپ در آستانه برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره، به ایالات مختلف آمریکا سفر می‌کند تا آراء مردم را به نفع نامزدهای حزب جمهوریخواه جلب کند و در این راه از بزرگنمایی دستاوردهای خود و همچنین بدگویی درباره ایران به عنوان ابزاری برای بازی با افکار عمومی استفاده می‌کند. 
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین