تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹
plusresetminus
حزب الله : سرپرست شهرداری کلانشهر کرج گفت که ریل حرکت این مجموعه مبانی اقتصاد مقاومتی است.
۰
کد مطلب : ۱۵۰۲۳۶
ریل حرکت شهرداری کرج مبانی اقتصاد مقاومتی است

            

       
    به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،ربی سعادت در گفتگو با خبرنگار  با بیان مطلب فوق اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی به معنای دخالت حداکثری مردم در عرصه اقتصاد می باشد و جا دارد که این مفهوم بیش از پیش مورد توجه مدیران و تصمیم گیران قرار گیرد. امروز حرکت جهانی نیز به همین سمت است و تلاش مضاعفی برای جذب سرمایه های سرگردان شکل گرفته است تا جایی که این رقابت مرزهای جغرافیایی را نیز در نوردیده است.
 
وی افزود: شهرداری کرج به عنوان مجموعه ای خدمت رسان با شرح وظایف گسترده و پیچیده نیازمند مشارکت حداکثری شهروندان و سرمایه گذاری بخش خصوصی برای نیل به اهداف توسعه ای است و امروز از آمادگی کامل برای گفتمان متفاوت با بخش خصوصی برای اجرای پروژه های مشارکتی برخوردار هستیم و باور داریم که شهر بدون عنصر سرمایه پذیری یک شهر فلج است.
 
این مسئول شهری اظهار کرد: با توجه به رکود حاکم بر صنعت ساختمان سازی که روند درآمدی شهرداریها از جمله شهرداری کرج را نیز تحت الشعاع خود قرار داده است، باید به دنبال صرفه جویی، کاهش هزینه ها و هوشمندسازی خدمات و درآمدزایی واقعی و سالم باشیم و بدانیم که طبق گفته ریاست محترم جمهوری اسلامی شهرفروشی و تراکم فروشی کلید سعادت نیست بلکه محلی برای محرومیت مضاعف در آینده است.
 
سعادت عنوان کرد: اقتصاد شهری باید سالم و عاری از رانت باشد و در آن فضای رقابتی برای اجرای پروژه های عمرانی شکل بگیرد و همچنین باید پذیرای پیشنهادات کارشناسی برای اداره بهتر و کارآمدتر شهرمان باشد و بی شک مدیرانی که از پشت میزها برای اداره شهر تصمیم گیری می کنند، به نتایج و خروجی لازم نیز دست پیدا نمی کنند و ما باید شیرینی خدمت را در عرصه اقدام و عمل جستجو نماییم.
 
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین