تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵
plusresetminus
حزب الله : مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از آغاز ثبت نام سیزدهمین جشنواره ملی تعاونگران برتر در این استان از تاریخ ۲۴ خرداد لغایت ۱۶ تیرماه سالجاری خبر داد.
۰
کد مطلب : ۱۷۱۰۲۶
سیزدهمین جشنواره ملی تعاونگران برتر استان البرز برگزار می‌شود
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،اسماعیل خلیلی درباره اهداف جشنواره ملی تعاونگران استان البرز اظهار داشت: این جشنواره در راستای شناسایی و معرفی الگوهای برتر بخش تعاون و به منظور فراهم نمودن زمینه‌های گسترش و ارتقای روحیه تعاونی و نمونه‌پروری در بخش‌های مختلف اقتصادی در کل کشور، با حضور مقامات برجسته کشوری، تعاونگران، پیشکسوتان و مدیران ارشد بخش تعاونی در شهریور ماه سال 1397برگزار می‌شود.
 
وی درباره نحوه ثبت‌نام تعاون‌گران استان البرز در این دوره از جشنواره تعاونی‌های برتر افزود: علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می توانند از 24 خردادماه جاری تا 16 تیرماه سالجاری با مراجعه به آدرس اینترنتی www.taavonibartar.ir ثبت‌نام کنند.
 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز بیان کرد: در سیزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر، گرایش صنایع دستی نیز به مجموعه گرایش های شغلی تعاونی ها اضافه شده است.
 
خلیلی  تصریح کرد: هدف از انتخاب تعاونی‌های برتر، دستیابی به توسعه و ترویج فرهنگ تعاون در جامعه، معرفی توانمندی‌های بخش تعاون به اقشار مختلف جامعه و مسئولان، ارج نهادن به زحمات تلاشگران بخش تعاون و ارتقای جایگاه و اهمیت تعاون و مشارکت در جامعه است.
 
وی با بیان اینکه ایجاد انگیزه و رقابت سالم میان اعضای خانواده بزرگ تعاون، تشویق و ترغیب فعالیت‌های تولیدی، توزیعی و خدماتی در مناطق مختلف، معرفی الگوهای عملی موفق تعاونی برای بهره‌گیری سایر تعاونی‌ها  از اهداف برگزاری این جشنواره است،گفت: ایجاد فضای مناسب برای انتقال دانش رسمی و بومی در تعاون و توسعه مشارکت‌های مردمی از دیگر اهداف این جشنواره است.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین