تاریخ انتشاردوشنبه ۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰
plusresetminus
وزیر اطلاعات گفت: در برنامه‌هایی که با مسئولین سرویس‌های اطلاعاتی خارجی مذاکره می‌شود کشورها به دنبال راز و رمز امنیت جمهوری اسلامی هستند.
۰
کد مطلب : ۱۲۳۶۲۳
وزیر اطلاعات:‌ وزارت اطلاعات از لحاظ سیاسی تشکیلاتی مستقل است

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سید محمود علوی صبح امروز (5 مهر 95) در دیدار با نماینده محترم ولی فقیه در لرستان گفت: در حال حاضر دنیا نسبت به امنیت حاکم بر جمهوری اسلامی معترف و متعجب بوده و در برنامه‌هایی که با مسئولین سرویس‌های اطلاعاتی خارجی مذاکره می‌شود کشورها به دنبال راز و رمز امنیت جمهوری اسلامی هستند.

وی افزود: امروز همدلی، هماهنگی و فهم مشترک بین دستگاه‌های موثر در مقوله امنیت شامل وزارت کشور، شورای امنیت، شورای تامین استان ها، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و دستگاه قضایی وجود دارد که این مهم موجب امنیت کشور شده است.

وزیر اطلاعات حفظ امنیت کشور را مسئله ای بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: با همدلی بین دستگاه‌های مرتبط با امنیت علاوه بر تحقق این مهم، آرامش نیز در جامعه ایجاد شده است.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه نمایندگی ولی فقیه در استان تصریح کرد: نقش نماینده محترم ولی فقیه و تاثیر وی در ائمه جمعه استان، اقدامات استاندار و فرمانداران تعیین کننده بوده و چنانچه همدلی میان مجموعه استان حاصل شود توسعه و پیشرفت نیز محقق خواهد شد.

وزیر اطلاعات با تاکید بر حفظ وحدت مسئولان اضافه کرد: اختلاف و تفرقه میان مدیران ناامیدی و تضعیف روحیه مردم می‌شود.

به گفته حجت‌الاسلام‌ علوی مردم لرستان مردمانی کم توقع و قدرشناس هستند و مسئولان باید تمام توان خود را برای خدمت به این استان به کار گیرند.

نماینده محترم ولی فقیه در استان حضرت حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی امام جمعه خرم آباد و همچنین استاندار محترم لرستان، مهندس بازوند در توضیحاتی مبسوط خدمات سیستم اطلاعاتی و نعمت امنیت موجود در کشور را ستودند و این مهم را از خدمات ارزشمند سربازان گمنام امام زمان(عج) برشمردند.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین