تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸
plusresetminus
حزب الله : تردد موتورسیکلت امروز و فردا در تمامی مسیرهای منتهی به شمال کشور ممنوع شده ضمن آنکه محور شمشک – دیزین به دلیل بارش برق و ریزش کوه تا اطلاع ثانوی مسدود شد.
۰
کد مطلب : ۱۱۲۳۲۸
تردد موتورسیکلت به شمال ممنوع شد/ شمشک – دیزین مسدود شد
 

 

              

 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،کل تردد ثبت‌ شده‌ در طول شبانه‌روز گذشته‌‌ بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی‌ از ۱۷۲۷ دستگاه ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۴.۸ درصد افزایش نشان می‌دهد.

در این مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها ۱۷ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ صبح انجام شده است.

بر این اساس آزاد راه ‌قزوین-کرج، ‌ ‌آزاد راه کرج-تهران، آزاد راه تهران-کرج، ‌‌‌ آزاد راه کرج-قزوین، ‌آزاد راه‌ ‌‌‌تهران-قم، ‌‌آزاد راه ‌قم-تهران، آزاد راه ساوه-‌تهران، آزاد راه تهران-ساوه، مسیر پاکدشت-تهران‌ و تهران-پاکدشت و محور تهران-شهریار در طول ۲۴ ساعت گذشته بیشترین ترافیک را داشته‌اند. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

از سوی دیگر تردد موتور‌سیکلت از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۸ اردیبهشت تا ساعت ۲۴:۰۰ روز جمعه مورخ ۱۰ اردیبهشت از محورهای کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است؛ تردد موتور‌سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

از سوی دیگر در محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روز جمعه ۱۰ اردیبهشت از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷:۳۰ الی ۲۴:۰۰ روز جمعه مورخ ۱۰ اردیبهشت ‌از ۱۵ کیلومتری جنوب مرزن‌آباد (دزدبن) به سمت کرج به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

در محور کندوان‌ تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع ‌است. همچنین در محور هراز‌ تردد همه تریلرها کماکان ممنوع ‌است.

‌تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد‌شدنی از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۲۴:۰۰ ‌روزهای‌ پنجشنبه و جمعه ‌هفته جاری ممنوع است.

در محور فیروزکوه‌ تردد همه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد‌شدنی از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روزهای چهارشنبه و جمعه‌ از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع است.

علاوه بر این در محور شمشک - دیزین واقع در استان‌های البرز و تهران‌‌ تا اطلاع بعدی به دلیل بارش برف و باران و احتمال ریزش کوه‌ مسدود‌ است.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین