تاریخ انتشارشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷
plusresetminus
حزب الله : رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به اتفاقات بازی صنعت نفت با پیکان واکنش نشان داد و گفت: کم کم باید به سراغ بخش‌های سنگین تنبیهی آیین نامه برویم.
۰
کد مطلب : ۱۷۸۶۲۳
واکنش کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به سنگ پرانی در آبادان
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، اسماعیل حسن زاده درباره اتفاقات بازی صنعت نفت با پیکان و پرتاب سنگ به کمک داور مسابقه گفت: منتظر گزارش مقامات رسمی هستیم ولی از طریق رسانه ها مطلع شده ایم. از این اتفاق متاسفیم. اگرچه اجازه نداریم راجع به جزئیات این پرونده صحبت کنیم ولی به طور کلی می توان گفت کارنامه تماشاگران خونگرم خوزستانی بخصوص آبادانی ها کارنامه خوبی است! درست است مشکلاتی بوده ولی هجوم به زمین و پرتاب اشیا و سنگ آن هم به طرف مقامات رسمی مسابقه دور از انتظار بود.
 
وی افزود: جای تاسف بیشتر در این است که بعضی از مسئولان مثلا قضاوت بد داور را دلیل هجوم به زمین و پرتاب اشیا عنوان کرده بودند. این کلاس پایین تماشاگران را می رساند. همه می دانند می شود قضاوت یک داور را پیگیری کرد. اینکه در توجیه رفتار تماشاگر بگویند داوری اینطور بوده است، این با فوتبال روز دنیا و علم فوتبال نمی خواند. درست است حکم انضباطی صد درصد بازدارنده نیست ولی ما هم  کم کم باید برویم سراغ بخش های سنگین تنبیه آیین نامه.
 
رئیس کمیته انضباطی درباره اینکه چرا این کمیته تماشاگران متخلف را مستقیم محروم نمی کند؟ تصریح کرد: مقررات این ظرفیت را دارد که این افراد را حداقل از دو سال از حضور در ورزشگاه محروم کند ولی باید هویت متخلفان را به ما بگویند. باشگاه ها در این مواقع می گویند این افراد تماشاگر ما نیستند. اخیرا هم در یک باشگاه شمالی آقایی کاری انجام داد که گفتم هویت این را بدهید اما پاسخ دادند تماشاگر ما نبوده است. چطور از این آقا در یک روز خوب به عنوان تماشاگر یاد می کنید؟
 
حسن زاده ادامه داد: اکثر آدم ها در شهر کوچک همدیگر را می شناسند. اگر باشگاه ها تاکید دارند این آدمها از آنها نیستند هویتش را به ما بگویند تا قانون را اعمال کنیم. حتی می توانیم کد ملی طرف را به بلیت فروشی بدهیم و به مقامات قضایی شهر هم معرفی کنیم.
 
وی در پاسخ به این سئوال که آیا امکان دارد تا پایان هفته رای این پرونده صادر شود؟ گفت: مقررات انضباطی جدید زمانی برای دفاع از متخلف اعم از باشگاه و بازیکن و مربی داده است. اگر سریع گزارش به دست ما برسد و ابلاغ را انجام بدهیم بعید نیست ولی اگر هم چند روز طول کشید به معنای تاخیر نیست بلکه به معنای رعایت ضوابط است. اما قانون اختیار داده است که از رای فوری هم استفاده کنیم. امیدوارم در این پرونده هم درست و بازدارنده رای بدهیم.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین