تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۹
plusresetminus
حزب الله: نماینده مردم دماوند در مجلس گفت: باید با اساتیدی که دانشجویان را در زمان فتنه تحریک کردند برخورد شود، چرا که بسیاری از مشکلات امروز ناشی از همان فتنه ۸۸ است.
۰
کد مطلب : ۶۹۶۲۲
باید با اساتیدی که دانشجویان را در زمان فتنه ۸۸ تحریک کردند، برخورد شود
 
 به گزارش شبکه خبری حزب الله ،حمیدرضا مشهدی‌عباسی نماینده مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز پارلمان طی سخنانی در مخالفت با محمد فرهادی وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری، گفت: در زمان انتخاب شدن اوباما به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا، سازمان سیا تحلیلی را به اوباما تحویل داد و به او گفته بود که باید در دوره ریاست‌جمهوری خود به گونه‌ای برنامه‌ریزی و طراحی کند تا در پایان دوره ریاست‌جمهوری‌اش آمریکا چالشی به نام ایران نداشته باشد.

وی با بیان اینکه در این تحریم موضوع فتنه مطرح شده بود، گفت: پس از تحلیل سازمان سیا فتنه 88 رخ می‌دهد و ندانم‌کاری سیاسی باعث می‌شود تهران دچار ناامنی شود، اما اکنون تا بحث فتنه مطرح می‌شود ذهن‌ها به مسائل سیاسی می‌رود، در حالی که بسیاری از مشکلات اقتصادی کنونی ما ناشی از فتنه و نادانی برخی سیاست‌مداران بود. 

این نماینده مجلس تصریح کرد: پس از فتنه 88 سازمان سیا تحلیل می‌کند که باید این بار از راه اپوزیسیون به ایران ضربه زد و با ایجاد فشارها و تحریم‌ها می‌خواهند ایران را از مواضع خود عقب بکشند و مشخص است که تمام تحریم‌ها و فشارهای کنونی اثر فتنه 88 است.

مشهدی‌عباسی با اشاره به نقش برخی اساتید دانشگاه‌ها در زمان فتنه، گفت: برخی اساتید که دانشجویان را در زمان فتنه تحریک می‌کردند باید مجازات شوند نه اینکه کسی که دخالتی در آشوب‌های فتنه داشته وزیر شود و بعد هم که مجلس جلوی این موضوع را می‌گیرد می‌گویند مجلس سیاسی برخورد کرده، در حالی که در فتنه 88 کشور در زمینه‌های فرهنگی و اقتصادی نیز ضربه خورد.

وی با بیان اینکه برخی از رأفت نظام اسلامی سوءاستفاده می‌کنند، گفت: ما معتقدیم که حداقل اساتیدی که در فتنه نقش داشتند باید جریمه شوند و نظام باید با آنها برخورد می‌کرد و کمترین کاری که می‌شود کرد این است که به این افراد پست ندهید.

این نماینده مجلس با بیان اینکه وحدت عامل توسعه کشور است، گفت: برخی در مورد مجلس به گونه‌ای صحبت می‌کنند که به این وحدت خدشه وارد می‌شود و قصد دارند مجلس را زیر سوال ببرند. 

مشهدی‌عباسی با اشاره به دوران ریاست فرهادی در سازمان هلال احمر، گفت: در زمان ریاست آقای فرهادی در سازمان هلال احمر ما ظهور و بروز خاصی ندیدیم و همان روزهای اول آقای فرهادی به کمیسیون اجتماعی آمد و جلسه‌ای داشتیم، اما وی را دیگر در کمیسیون ندیدیم که لازم است در صورتی که وزیر شد ارتباط خود را با مجلس بیشتر کند.

وی با اشاره به نظارت بر تحصیلات تکمیلی، گفت: باید دانشگاه‌های پیام‌نور و آزاد مورد توجه قرار گیرند و امیدواریم زمینه مدیریت خوبی برای دانشگاه پیام‌نور فراهم شود، لذا وزیر علوم کار بزرگی پیش‌رو دارد و باید تحولی در دانشگاه‌ها به وجود بیاید تا اثرات مثبتی داشته باشند.

مشهدی عباسی در پایان گفت: وقتی دانشجویی وارد دانشگاه می‌شود توقع این است که پس از فارغ‌التحصیلی به لحاظ اخلاقی و علمی و دینی از قبل بالاتر باشد، اما متاسفانه برخی اساتید تبلیغ دین‌های انحرافی را در دانشگاه‌ها دارند که این موضوع باید به شدت مورد توجه قرار گیرد و وزیر علوم نظارت ویژه‌ای روی این موضوعات داشته باشد.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین