تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱
plusresetminus
حزب الله :معاون خدمات شهری شهرداری کرج، تعداد نیروهای خدمات شهری در حوزه های رفت و روب و جمع آوری زباله را یک هزار و 707 نفر عنوان کرد که به طور مرتب نسبت به پاکسازی شهر اقدام می کنند.
۰
کد مطلب : ۱۵۷۱۲۱
تلاش روزانه 1707 نیروی رفت و روب و حمل زباله در کرج

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،حسن مدیرروستا  گفت: تعداد 1305 نفر روزانه در عملیات رفت و روب مشارکت می کنند و 402 نفر جمع آوری و حمل زباله را به عهده دارند.
 
به گفته این مسئول، خدمات این افراد با بکارگیری 246 دستگاه ماشین آلات همراهی می شود.
 
مدیرروستا افزود: نیروهای معاونت خدمات شهری کرج در مناطق مختلف این کلانشهر، روزانه مساحتی بیش از 24 مییلیون و 187 هزار و 468 متر مربع را پاکسازی و نظافت می کنند.
 
وی، بیان داشت: عملیات رفت و روب در سه شیفت انجام می گیرد که به صورت گردشی از ساعت 4:30 بامداد آغاز و تا حدود ساعت 12 ادامه می یابد. مرحله دوم رفت و روب نیز از ساعت 12 تا هنگام جمع آوری زباله انجام می شود و بیشتر بر مبنای پاک نگه داشتن شهر از آلودگی ها پس از رفت و روب صبحگاهی صورت می گیرد.
 
معاون شهردار کرج در امور خدمات شهری اضافه کرد: شیفت سوم رفت و روب، از هنگام جمع آوری زباله یعنی ساعت 9 شب تا 4:30 بامداد امتداد دارد.
 
این مسئول، خاطرنشان کرد: با این حال و به رغم همه تلاش ها و خدماتی که تیم های مختلف پاکسازی در شهر ارائه می دهند، شاهد شهری با شاخص های شایسته از نظر پاکیزگی و بهداشت عمومی نیستیم. از این نظر ضروری است فرهنگ تفکیک زباله از مبداء و قرار دادن زباله بیرون از خانه در ساعت تعیین شده هر چه بیشتر در
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین