تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳
plusresetminus
حزب الله : قائم مقام شهردار کرج با اشاره به ادغامات اخیر در سازمان های تابعه شهرداری، تاکید کرد: ادغام سازمان ها به منزله عدم فعالیت آنان نمی باشد و با توجه به اینکه در حال حاضر اقدامات با کیفیت و سرعت بیشتری در حال انجام است، ضروری است تا این اقدامات اطلاع رسانی شوند تا شهروندان در جریان خدمات شهرداری قرار گیرند.
۰
کد مطلب : ۱۴۴۲۲۴
سازمان های ادغام شده در شهرداری کرج، اقدامات خود را اطلاع رسانی کنند

 


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مصطفی رضاحسینی در گفتگو با خبرنگار  این خبر را اعلام کرد و افزود: اطلاع رسانی در خصوص اقدامات ارائه شده، اعتماد شهروندان به مجموعه مدیریت شهری را دوچندان می کند.

این مسئول، هدف از ادغام سازمان ها را چابک سازی و کوچک سازی بدنه مدیریت خواند و ادامه داد: سرعت بخشی به فعالیت های مدیریت شهری در راستای کسب رضایت مردم از مهم ترین اهداف این نهاد است و مدیریت شهری اهتمام ویژه ای در تحقق این مهم دارد.

وی از جمله سازمان های ادغام شده به سازمان های خدمات موتوری و مدیریت پسماند، زیباسازی و پارکها، اتوبوسرانی، تاکسیرانی و پایانه ها، سازمان فرهنگی و معاونت فرهنگی و تشکیل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی اشاره و بیان کرد: این سازمان ها پس از ادغام وظایف سنگین تری را عهده دار شدند.

قائم مقام شهردار کرج در ادامه بسترسازی برای مشارکت مردمی را در پیشبرد اهداف از مهمترین فاکتورها برشمرد و اضافه کرد: مشارکت مردمی نیازمند جلب اعتماد مردم است و این مهم با اطلاع رسانی اقدامات و خدمات ارائه شده محقق می شود.

رضاحسینی از دیگر اهداف مدیریت شهری برای ادغام سازمان طبق دستور وزارت کشور، از کاهش موازی کاری، اجرای برنامه های هدفمند در زمینه توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و کاهش هزینه های اضافی سخن گفت.

این مسئول در پایان ضمن تاکید مجدد بر اطلاع رسانی خدمات سازمان های ادغام شده اظهار امیدواری کرد: با ادغام سازمان ها شاهد سرعت بیشتری در تحقق اهداف مدیریت شهری کرج باشیم.

منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین