تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵
plusresetminus
حزب الله : معاون امور اقتصادی استاندار تهران با بیان این که قیمت مرغ به ازای هر کیلو ۶۰۵۰ تومان درب مرغداری است، گفت: پیشنهاد ما برای قیمت مصرف کننده مرغ هر کیلو ۶۵۰۰ الی ۶۷۰۰ تومان است
۰
کد مطلب : ۱۸۰۵۲۱
قیمت پیشنهادی مرغ ۶۵۰۰ الی ۶۷۰۰ تومان در استان تهران است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمد امامی امین ظهر یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان تهران گفت: اختلاف قیمت موجود در فروش هر کیلو مرغ مربوط به قیمت جوجه یک روزه است .
 
معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار تهران با بیان این که قیمت مرغ از درب مرغداری در حال حاضر ۶۰۵۰ تومان تا ۶۷۰۰ تومان است، گفت: قیمت مرغ تا رسیدن به مصرف کننده به حدود ۱۰ هزار تومان هم رسیده است.
 
وی با اشاره به پیشنهاد مطرح شده برای تنظیم بازار قیمت مرغ از ۶۵۰۰ تا ۶۷۰۰ تومان عنوان کرد: در مورد قیمت مرغ لازم است، تصمیمی اتخاذ شود که هم حاشیه سود مطمئنی برای تولید کننده و هم مصرف کننده رضایت داشته باشد.
 
امامی امین افزود: عمده مصرف کنندگان کالاهای اساسی از جمله مرغ ، حقوق بگیر هستند و ابتدای سال نرخ مشخصی به حقوق آن ها افزوده می شود و آمادگی مواجهه با بازاری که دست خوش تغییر قیمت مداوم است ندارند.
 
معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار تهران اضافه کرد: گاهی تولید کننده مرغ با اتفاقاتی مثل آنفولانزای مرغ در مرغداری مواجه می شود که مجبور است همه تولید خود را معدوم کرده و متضرر می شود بنابراین لازم است حاشیه سود تولید کننده نیز با اتخاذ تصمیماتی تامین شود.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین