تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
plusresetminus
حزب الله : مدیر منطقه 9 شهرداری کرج گفت: به منظور زیباسازی فضای شهری، همچنین لطافت بخشیدن به کالبد شهر و بالا بردن سرانه فضای سبز، 13 هزار گل های فصلی درسطح این منطقه کاشته شد.
۰
کد مطلب : ۱۴۰۹۲۱
13هزار گل در معابر منطقه 9 کرج کاشته شد

 


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سید رضا مساعد در گفتگو با خبرنگار به افزایش سرانه های فضای سبز در سطح این منطقه اشاره کرد و گفت: حوزه فضای سبز اقدامات گسترده‌ای را در این زمینه با کاشت گل و نهال در معابرT بوستان ها و بلوار ها به انجام رسانده که این امر با هدف افزایش سرانه فضای سبز و ارتقاء سیمای بصری انجام شده است.

این مسئول گفت: توسعه فضاهای سبز اصل مهمی است که این روزها در مدیریت شهری با اهمیت تر از پیش جلوه کرده است و تلاش داریم بیش از پیش در ایجاد طرحي نو برکالبد شهر تلاش کنیم.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط واحد فضای سبز منطقه  اظهار داشت: ارتباط با طبیعت و لذت بردن از مناظر زیبای آن راهی ساده اما مهم جهت کسب آرامش روح و روان آدمی است که در این بین کاشتن گل و گیاه می تواند بیشتر از هر عاملی، شادی و طراوت را به انسان هدیه دهد.

مساعد در ادامه با اشاره به عملیات کاشت گل های فصل بهاره در سطح شهر گفت: این واحد در راستای بهبود منظر شهری و با هدف ایجاد محیط شهری مناسب و زیبا و همچنین ایجاد نشاط و سرزندگی در بین شهروندان و با آرزوی داشتن بهاری سبز، اقدام به کاشت انواع گل های بهاره در بلوارها و میادین این شهر نمود.

مدیر منطقه 9 کرج در پایان خاطرنشان کرد: این منطقه در راستای بهبود منظر شهری در ایام تابستان کاشت گلهایی همچون اطلسی، مینیاتوری ،آهار، آلیسوم، ، جعفری، و ... را در دستور کار قرار داده است.

منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین