تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸
plusresetminus
حزب الله : معاون اول رئیس جمهور در آستانه آغاز سال جدید تحصیلی، با ابلاغ بخشنامه ای برای کاهش ترافیک، تاخیر یک ساعته کارمندان تهرانی را تا ۱۵ مهر مجاز اعلام کرد.
۰
کد مطلب : ۱۵۰۹۲۰
تاخیر یک ساعته کارمندان تهرانی تا ۱۵ مهر مجاز تلقی شود
 

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،معاون اول رئیس جمهور در آستانه آغاز سال جدید تحصیلی، بخشنامه ای برای کاهش ترافیک نیمه اول مهر ابلاغ کرد.

اسحاق جهانگیری در این بخشنامه از همه وزاتخانه ها، سازمان ها و موسسات و شرکت های دولتی خواست به منظور مدیریت تقاضای سفرهای شهری در معابر اصلی و شریانی شهر تهران، از یکم تا پانزدهم مهر ماه سال جاری تاخیر کارمندان خود تا ساعت ۹ صبح را مجاز تلقی کنند.

متن کامل بخشنامه به این شرح است:

با توجه به آغاز تحصیلی ۱۳۹۷-۱۳۹۶ و به منظور مدیریت تقاضای سفرهای شهری و کاهش زمان ناشی از ترافیک سنگین در معابر اصلی و شریانی شهر تهران، کلیه دستگاه های اجرایی و بانک های شهر تهران مجازند از اول تا پانزدهم مهرماه سال جاری در صورت تأخیر کارمندان خود تا ساعت ۹ صبح، تاخیر مزبور را مجاز تلقی کنند و در صورت لزوم ساعات تأخیر را به عنوان مرخصی ساعتی منظور دارند.

توضیحات دبیر هیئت دولت درباره بخشنامه معاون اول رئیس جمهور

دبیر هیئت دولت با تاکید براینکه تغییر سیستماتیک و سراسری  برای کارکنان دولت در ساعت آغاز به کار ادارات و دستگاه های دولتی با آغاز بازگشایی مدارس در اول مهر ماه صورت نگرفته است، توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد. 

محسن حاجی میرزایی گفت: شهردار تهران، با توجه به شروع ماه مهر و آغاز سال تحصیلی و افزایش تقاضای سفر های شهری و تا دو هفته ای که برای برقراری کامل سرویس های مدارس و تنظیم رفت و آمد دانش آموزان  و والدینی که فرزندانشان را به مدرسه  می رسانند زمان لازم است، درخواست کرد که تاخیر تا ساعت ۹ صبح از یکم تا پانزدهم مهر ماه کارمندان مجاز  شمرده شود و در صورت لزوم به عنوان مرخصی ساعتی منظور شود. برهمین اساس معاون اول رئیس جمهور نیز طی بخشنامه ای چنین اجازه ای را صادر کردند.

وی افزود: بنابراین هیچ تغییری در ساعت کار دستگاه ها، بانک ها  و شرکت ها ایجاد نمی شود و صرفا تاخیرات این دو هفته تا ساعت ۹ مجاز شمرده می شود.

دبیر هیئت دولت گفت: در اصل این بخشنامه یک مساعدت به کارمندانی است که دانش آموز دارند تا رفت و آمد خود و فرزندانشان را در روزهای اول ماه مهر و ترافیک این روزها مدیریت کنند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین