تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳
plusresetminus
حزب الله : عضو شورای شهر کرج بر ضرورت ارتقای وضعیت ایمنی معابر و خیابان های پر تردد شهر تاکید کرد.
۰
کد مطلب : ۱۸۱۱۸۸
اصلاح روشنایی معابر و خیابان های پر تردد کرج ضروری است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمد نبیونی در نطق پیش از دستور نود و هفتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج، گفت: طی چند ماه گذشته شاهد حوادثی در برخی معابر و خیابان های پر تردد شهر مثل بلوار شهید ناصر بخت و بلوار شهرک یاس بوده ایم.
 
وی ادامه داد: به رغم تذکرات و پیگیری های شورا این مسئله حل نشده باقی مانده است.
 
این عضو شوا افزود: معابر پر تردد شهر نیازمند ایمنی بیشتر است و ضروری است نسبت به ایجاد روشنایی و انجام خط کشی در معابر مناطقی  که شهروندان رفت و آمد زیادی دارند حساسیت بیشتری وجود داشته باشد. 
 
وی در بخش دیگری از صحبت های خود بر ضرورت نظارت بیشتر پیمانکاران سازمان مدیریت پسماند تاکید کرد و گفت: تامین ایمنی خودروهای حمل زباله وظیفه پیمانکاران است بنابراین باید نظارت بیشتری صورت بگیرد تا حوادت ناشی از کار در این حوزه به حداقل ممکن برسد. 
 
 
روند رسیدگی به پرونده ها اتوماسیونی باشد 
این عضو شورا در ادامه عنوان کرد: به واسطه حضور در کمیسیون ماده ۷ چند جلسه در سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری حضور پیدا کردم، باید قدردانی کنم از افرادی که در این سازمان تلاش کرده و موضوعات مربوط به فضای سبز و پارک ها را دنبال می کنند.
 
وی ادامه داد: با توجه به تلاش بی وقفه پرسنل سازمان، متاسفانه پرونده ها در این سازمان هنوز کاغذی است که ضروری است اتوماسیون اجرایی شود.
 
نبیونی از مسولان شهرداری خواست اقدامات لازم را برای تامین بودجه جهت اجرای اتوماسیون در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری انجام دهند.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین