تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
plusresetminus
حزب الله : عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج گفت: مقوله حمايت از كار و توليد ملي به عنوان يك ضرورت بايد در تمام سطوح و بدنه دستگاههاي گوناگون از جمله شهرداري تبلور عيني داشته باشد.
۰
کد مطلب : ۱۴۳۳۸۸
حمايت از كار و توليد ملي در کشور زمینه رسیدن به توسعه يافتگی را فراهم می کند

 


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سعید فیروزگاه در گفتگو با خبرنگار  ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: ضروري است در برنامه ريزي هاي مدون شهرداري رويكرد تحقق توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني، ظرفيت ها، واقعيت ها، منابع و امكانات موجود لحاظ شود.

وی با بیان اینکه تقویت تولید ملی حرکت به سوی حضور بیشتر در عرصه بین المللی است و رقابت با کالاهای خارجی را به همراه خواهد داشت، گفت: این مهم نقش بسیار موثری در اشتغال زایی  و پویایی اقتصادی کشور دارد.
 
عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج از دیگرر مزیت های حمایت از تولید ملی را جلوگیری از خروج ارز به منظور واردات کالاهای خارجی عنوان کرد و گفت: زمانی که کشور توان تامین نیازهای ضروری مردم را نداشته باشد مجبور به وارد نمودن کالاهای خارجی می شود که این اتفاق نیازمند خروج ارز قابل توجهی از کشور می شود و قطعا مشکلات اقتصادی کشور را بیشتر خواهد کرد.
 
فیروزگاه تاکید کرد: باید با سیاستگذاری های کلان مدیریتی و همکاری و  حمایت های مردم با دولت کشور به سمتی حرکت کند که در تولید کالاهای مورد نیاز شهر به خودکفایی رسیده و با اشتغال زایی از یک سو معضل بیکاری ریشه کن شده و از سوی دیگر اقتصاد کشور به پویایی برسد.
 
 سعید فیروزگاه عنوان کرد: ضروري است تا توليد كنندگان نيز با ارتقاء كيفي و كمي محصولات خود به سمت جذب و علاقه مندي مردم به كالاهاي ايراني حركت كرده و كيفيت را در توليدات خود در دستور كار قرار دهند.

فیروزگاه اظهار اميدواري كرد: با فراهم آوردن زيرساخت هاي لازم بسترهاي توسعه يافتگي كشور در بخش هاي مختلف مهیا نموده و کشور به پویایی و توسعه دست یابد.

منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین