تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷
plusresetminus
در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران مطرح شد:

تقویت تجهیزات شهرداری در مواجهه با بحران در دستور کار قرار دارد

، حزب الله : قائم مقام معاونت خدمات شهر شهرداری کرج گفت: تقویت تجهیزات بحرانی در دستور کار شهرداری این کلانشهر قرار دارد.
۰
کد مطلب : ۱۶۲۳۸۷
تقویت تجهیزات شهرداری در مواجهه با بحران در دستور کار قرار دارد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله اصغر نصیری در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان البرز که صبح دوشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با تشریح عملکرد شهرداری کرج پیرو بارش شدید برف، اظهار داشت: متأسفانه به دلیل نبود امکانات و تجهیزات کافی خدمت‌رسانی آنگونه که باید، صورت نگرفت و در بسیاری از نقاط شهری، کارگران شهرداری به‌صورت سنتی اقدام به پاک‌سازی معابر کردند.
 
وی در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه معابر اصلی کلان‌شهر کرج در اولویت قرار داده‌ شده است، افزود: ۱۹ میلیون مترمربع مسیر قابل برف‌روبی در کرج وجود دارد که نمی‌توان این مسیرها را هم‌زمان پاک‌سازی کرد.
 
مصرف بیش از ۸ هزار تن ماسه و نمک در بارش برف اخیر
 
قائم‌ مقام معاونت خدمات شهری نیز در این جلسه با بیان اینکه طی بارش برف اخیر در کلانشهر کرج بیش از ۸ هزار تن ماسه و نمک مصرف شد، خاطرنشان کرد: عملکرد مسئولان باید به گونه ای باشد که توقعات مردمی در خصوص نمک‌پاشی و برف‌روبی کاهش پیدا کند.
 
نصیری افزود: ۳۵ هزار تماس تلفنی برای موضوع برف‌روبی دریافت شد که این تعداد آمار بسیار زیاد است.
 
وی با تأکید بر اینکه تقویت ماشین‌آلات در دستور کار قرار دارد، افزود: سه دستگاه گریدر برای هر منطقه شهری، ۲۰ دستگاه بابکت، ۵۰ دستگاه کامیون و ۲۰ دستگاه لودر برای ۱۰ منطقه شهرداری کرج در نظر گرفته‌شده، از طرفی باید به این مهم نیز اشاره کرد که ۴۸ هزار لیتر سوخت برای خودروها تهیه‌شده است.
 
وی با بیان اینکه دپوی ماسه و نمک انجام‌شده و مشکلی از این حیث وجود ندارد، گفت: خوشبختانه شناسایی آسیب دیدگان اجتماعی در این ایام نیز تا حد مطلوبی انجام‌گرفته است.
 
قائم‌مقام معاونت خدمات شهری با اعلام اینکه هزار و ۸۳۰ کارگر خدمات شهری و ۹۰۰ کارگر فضای سبز در راستای ارائه خدمات به شهروندان فعالیت دارند، گفت: درصدد هستیم بهترین خدمات را به مردم ارائه دهیم که در این راستا مشارکت مردمی را نیز خواستاریم.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین