تاریخ انتشارشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴
plusresetminus
حزب الله : «اَلِک بالدوین» در چهل و چهارمین فصل برنامه زنده شنبه شب، دوباره در نقش دونالد ترامپ ظاهر می‌شود. وی درباره ترامپ گفته است: همه مردم هم این را می‌دانند که او دیوانه است.
۰
کد مطلب : ۱۷۸۵۸۸
بازیگر نقش «ترامپ»: او دیوانه است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، «اَلِک بالدوین» در چهل و چهارمین فصل برنامه زنده شنبه شب، دوباره در نقش دونالد ترامپ ظاهر می‌شود. وی درباره ترامپ گفته است: همه مردم هم این را می‌دانند که او دیوانه است.
 
به گزارش وِرایِتی، «اَلِک بالدوین» در چهل و چهارمین فصل برنامه پربیننده «Saturday Night Live» (برنامه زنده شنبه شب) شبکه «ان‌بی‌سی» دوباره در نقش دونالد ترامپ ظاهر می‌شود.
 
بالدوین در حین برنامه زنده «اوریجین» گفت: معتقدم که ترامپ دیوانه است همه مردم هم این را می‌دانند که ترامپ دیوانه است. ما یک مرد داریم که رئیس‌جمهوری دیوانه است. با این آدم خرفت نمی‌توان به هیچ موفقیتی دست یافت!
 
چهل و چهارمین فصل برنامه «Saturday Night Live» (برنامه زنده شنبه شب) شبکه «ان‌بی‌سی» شنبه ۲۹ سپتامبر (هفتم مهرماه) شروع خواهد شد.
 
«لورن مایکلز» مدیر اجرایی این برنامه به «جیمز اندرو میلر» نویسنده برنامه گفت که از بازگشت اَلِک بالدوین بسیار خوشحال است.
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین