تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲
plusresetminus
حزب الله : قائم مقام شهردار کرج با اشاره به این موضوع که ایجاد شهری پایدار و مطلوب و توجه به نیازهای شهروندان همچنین رفع آن از مهم ترین وظایف نهادهای خدمت رسان می باشد، تاکید کرد: بررسي درخواست هاي شهروندان در راس اقدامات خدماتی کرج قرار گیرد.
۰
کد مطلب : ۱۴۸۷۸۹
ایجاد شهری پایدار و مطلوب برای زندگی شهروندی مشروط به تامین خواسته های شهروندان است

 


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مصطفی رضاحسینی در گفتگو با خبرنگار  این مطلب را اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه درخواست های شهروندان تنها به ساخت تقاطع، پل، پارک و ... خلاصه نمی شود و نیازهای دیگری اعم از روان سازی ترافیک، افزایش ایستگاه های تاکسی و اتوبوس و ... نیز از جمله این نیازها به شمار می رود، ضروری است تا تمام مناطق و سازمان های تابعه در راستای رفع نیازهای مردم تلاش کنند.

این مسئول افزود: طبق آمار به دست آمده از درخواست های مردم به مدیریت شهری کرج، تعداد زیادی از شهروندان از نامناسب بودن آسفالت خیابان ها ابراز نارضایتی کردند و مناطق 12 گانه کرج باید به مناسب سازی آسفالت خیابان ها و معابر توجه ویژه کنند.

وی ساماندهی ایستگاه های تاکسی را از دیگر معضلات شهری که شهروندان از آن شکایت داشتند برشمرد و افزود: طبق گفته شهروندان، برخی از ایستگاه های تاکسی به گونه ای هستند که موجب ایجاد ترافیک می شوند، در همین راستا باید محلی برای این ایستگاه ها پیش بینی شود تا تردد شهروندان دچار مشکل نباشد.

قائم مقام شهردار کرج ایجاد ایستگاه اتوبوس و تاکسی در مناطق محروم را از دیگر مواردی اعلام کرد که توسط شهروندان درخواست شده و باید به آن توجه ویژه داشت.

رضاحسینی از تمام نهادهای خدمت رسان خواست تا توان خود را در رفع معضلات شهروندی به کارگیری و از انجام کارهای غیر ضروری پرهیز کنند.

این مسئول در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اینکه توجه به نیازهای مردم و رفع آن مهمترین اولویتی است که باید در دستور کار قرار گیرد، گفت: شهروندان ساکنان شهر هستند و محل زندگی آنان باید مطابق خواست خودشان ساماندهی شود.

منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین