تاریخ انتشارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴
plusresetminus
حزب الله: معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری گفت: اصلاح قیمت مهمترین هدف اجرای طرح هدفمندی یارانه ها در کشور است.
۰
کد مطلب : ۵۰۵۷۸
اصلاح قیمت، مهمترین هدف طرح هدفمندی یارانه ها است
به گزارش شبکه خبری حزب الله ، ˈمحمدباقر نوبخت ˈ روز شنبه در سفر خود به استان قزوین در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه قزوین با اشاره به اینکه هدفمندی یارانه ها سبب بهبود وضعیت مردم خواهد شد، افزود: دولت با اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه ها با گران شدن کالاها موافق نیست، بلکه به دنبال بهبود وضعیت معیشتی مردم است.

وی با اشاره به اینکه دولت در این راستا به دنبال مهار تورم است، مهمترین سیاست دولت را حمایت از تولیدات داخلی دانست و بیان کرد: به طور طبیعی دولت در راستای اقتصاد مقاومتی حرکت خواهد کرد ودر مرحله دوم اجرای قانون هدفمندی یارانه ها به دنبال ایجاد تعادل در منابع و مصارف انرژی هستیم.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری تصریح کرد: در صدد هستیم با اصلاح قیمت ها بخشی از منابع حاصله از اجرای هدفمندی یارانه ها به بخش درمان، امنیت غذایی گروههای آسیب پذیر، حمایت از تولید و بهینه سازی انرژی اختصاص یابد.

نوبخت افزود: دولت در حمایت از تولید هم به بخش کشاورزی و هم به بخش صنعتی توجه دارد و امیدواریم با انصراف مردم از دریافت یارانه ها منابع بیشتری در اختیار دولت قرار گیرد تا برای تولید استفاده شود.

نوبخت ضمن قدردانی از حمایت ویژه ملت از دولت با انصراف بخشی از جمعیت ایران از دریافت یارانه، گفت: این کار باعث می شود که دولت بتواند سایر بخش های ضروری را مورد حمایت بیشتری قرار دهد.

وی در پایان افزود: مهمترین چیزی که در کشور باعث امیدواری برای رسیدن به اهداف است همدلی و تعامل بین مردم و دولت است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین نیز در این دیدار از استان قزوین به عنوان یکی از استان های نمونه به لحاظ حاکم بودن وحدت و همدلی در کشور یاد کرد.

آیت اله ˈ هادی باریک بینˈ خواستار توجه ویژه دولت به تاسیس مدارس حوزه های علمیه در استان قزوین شد و افزود: از دولت تدبیر و امید انتظار می رود تا به این امر اهتمام ویژه ای داشته باشند، چرا که متقاضیان ادامه تحصیل در این رشته در استان زیاد است.

وی در ادامه یادآور شد: مصلی نماز جمعه قزوین نیز جوابگوی نمازگزاران استان نیست و امیدواریم تدبیری اندیشیده تا در این خصوص مشکل استان قزوین نیز رفع شود.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین