تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱
plusresetminus
حزب الله: وزیر آموزش وپرورش با اشاره به وضعیت استخدام معلمان در سال جاری گفت: پیش بینی این است که بین ۴۵ تا ۵۰ هزار نفر در آزمون‌هایی که در یکی - دو ماه اخیر برگزار می‌شود، به جمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان افزوده شوند.
۰
کد مطلب : ۱۹۷۶۸۶
وضعیت استخدام معلمان در سال جاری
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، سیدمحمد بطحایی ظهر امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که چرا در حکم کارمندان زن فرهنگی که طلاق گرفته‌اند، عنوان مطلقه می‌آید، گفت: بله. باید این نکته را تصحیح کنیم؛ این نرم افزارها، نرم افزار کلی کشوری است که از آن استفاده می‌کنیم، اما موضوعی که گفتید را بررسی می‌کنیم و تذکر درستی دادید.
 
وی در مورد استخدام معلمان اظهار کرد: امسال هم مثل سال‌های گذشته تعدادی استخدام معلم داریم و به احتمال خیلی زیاد حدود ۲۵ هزار نفر دانشجوی دانشگاه‌های فرهنگیان و شهید رجایی را جذب می‌کنیم  که در دوره‌های چهار ساله حاضر هستند.
 
وی افزود: البته بحث‌مان الان روی ماده ۲۸ که شامل ۲۰ هزار نفر می شود، است که این تعداد کارهایشان انجام می شود. این افراد کسانی هستند که یکسال در دانشگاه شهید رجایی دوره میبینند و زودتر جذب خدمت می شوند، بنابراین پیش بینی این است که بین ۴۵ تا ۵۰ هزار نفر در آزمون‌هایی که در یکی دو ماه اخیر برگزار می‌شود به جمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان افزوده شوند.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین