تاریخ انتشارسه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸
plusresetminus
حزب الله : موافقت نامه همكاري و مشاركت وزارت راه و شهرسازي و شهرداري كرج با هدف راهبري و هدايت طرح هاي توسعه شهري كرج و تشكيل نهاد مطالعات و برنامه ريزي شهر كرج به امضاء رسید.
۰
کد مطلب : ۱۶۶۹۶۹
موافقت نامه مشارکت وزارت راه و شهرسازی و شهرداری کرج امضا شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،پیش از ظهر امروز موافقت نامه همکاری و مشارکت وزارت راه و شهرسازی و شهرداری کرج، با حضور ایزدی، معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی، ارتقایی؛ معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری البرز، رضایی؛ مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز، احمدی نژاد، سرپرست شهردار کرج،  احمدی پرگو؛ معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج، خالقی؛ مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازي استان البرز و مشاور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر پروژه تهیه طرح تفصیلی شهر کرج  در محل دفتر معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی به امضاء طرفین رسید.
 
این موافقت نامه که ماحصل چندین ماه جلسات کارشناسی و مدیریتی طرفین، است به منظور ارتقاء و تسهیل همکاری بین وزارت راه و شهرسازی و مدیریت شهری کرج، تهیه شده است.
 
با توجه به شتاب توسعه شهر و ضرورت تهيه اسناد يكپارچه و کارآمد موافقت نامه یاد شده با  هدف برنامه ریزی، هدایت، نظارت و پایش طرح های توسعه کلانشهر کرج، همچنین تشکیل شورای راهبری و تشکیل نهاد مطالعات و برنامه¬ريزي شهر كرج، تهیه شده است.
 
این توافق نامه مقدمات برنامه ریزی هماهنگ و همه جانبه برای اسناد توسعه، مخصوصا طرح های جامع و تفصیلی شهر کرج را فراهم می آورد؛ بر همین اساس در پایان جلسه طبق توافق بدست آمده طرفین، شهرام فرهمند به عنوان سرپرست نهاد مطالعات و برنامه ريزي کرج، انتخاب شد.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین