تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲
plusresetminus
حزب الله : معاون دانشگاه علوم پزشکی البرز با بیان اینکه در یک ماهه اخیر ۶ پرونده صنعتی مجاز داشته‌ایم که در آنالیز محصولات تولیدی آن‌ها عدم انطباق بحرانی و بسیار خطرناک وجود داشته است، گفت: به صورت اورژانسی ما ناچار به تعطیلی این واحدهای تولیدی شده‎ایم.
۰
کد مطلب : ۱۳۶۶۶۵
۶ واحد صنعتی استان البرز به‌دلیل عدم انطباق بحرانی و بسیار خطرناک تعطیل شد

 

 

 

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،جلال غفارزاده درباره مشاهده تخلف در برخی از واحد‌های تولیدی غذا، دارو و تجهیزات پزشکی استان البرز اظهار داشت: همیشه موارد تخلف وجود دارد و گزارشات فراوانی دریافت می‌شود.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با بیان اینکه در یک ماهه اخیر 6 پرونده صنعتی مجاز داشته‌ایم که در آنالیز محصولات تولیدی آنها عدم انطباق بحرانی و بسیار خطرناک وجود داشته است، گفت: با وجود این عدم انطباق بحرانی به صورت اورژانسی ما ناچار به بستن این واحدهای تولیدی شده‎ایم.

غفارزاده با تاکید بر اینکه آزمایشگاه تشخیص و آنالیز موادغذایی و آرایشی و بهداشتی ما ارتقا پیدا کرده است، بیان کرد: این آزمایشگاه طی دو ماه اخیر ارتقا پیدا کرده است و بدون محدودیت قادر به پاسخگویی و آنالیز است به‌همین دلیل عدم انطباق بحرانی این 6 پرونده احراز شد در صورتی که در گذشته قادر به احراز نبودیم.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اظهار داشت: این 6 پرونده در زمینه مواد غذایی، تولید پوشک بچه، مواد آرایشی و بهداشتی و صنایع نان بوده است.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین