تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۶
plusresetminus
حزب الله: اسکاتلندیارد اعلام کرد که ادعاهای مطرح شده مبنی بر قتل سه کودک از سوی حلقه "مقامات ارشد" کودک‌آزار وستمینستر "معتبر و درست" است.
۰
کد مطلب : ۷۱۶۵۶
قتل ۳ کودک توسط مقامات ارشد انگلیسی دخیل در پرونده کودک‌آزاری
به گزارش شبکه خبری حزب الله ، اسکاتلندیارد اعلام کرد که ادعاهای مطرح شده مبنی بر اینکه حلقه "مقامات ارشد" کودک‌آزار وستمینستر سه کودک را به قتل رسانده‌اند، "معتبر و درست" است.



این ادعاها که از سوی یک شاهد با نام مستعار "نیک" مطرح شده است، به آغاز این تحقیقات جنایی منجر شده بود.



به گفته پلیس، آزار و اذیت جنسی رخ داده از سوی این حلقه کودک‌آزاران وستمینستر برای یک دهه و در نقاط مختلف شهر لندن، حومه آن و اماکن نظامی تداوم داشته است.



کاراگاه کِنی مک‌دونالد که سرپرستی انجام تحقیقات در مورد این قتل‌ها را بر عهده دارد، امروز پنجشنبه در یک کنفرانس خبری گفت که بازرسان و کاراگاهان ادعاهای این شاهد را باور کرده‌اند.



این جریان آزار و اذیت جنسی طی سال‌های 1975 تا 1984 رخ داده است، زمانی که "نیک" هفت تا شانزده‌ ساله بوده است. برخی از این کودک‌آزاری‌ها در آپارتمانی در میدان دولفین لندن و در بسیاری از موارد در جریان برگزاری "پارتی‌ها" رخ می‌داده است. کودک‌آزاری‌ها گاهی اوقات شامل گروهی از مردان بوده و گاهی اوقات تنها شامل یک مرد می‌شده است.



مک‌دونالد عنوان داشت که کاراگاهانی که در زمینه تحقیقات کودک‌آزاری و قتل عمد تخصص و تجربه دارند با "نیک" مصاحبه و گفتگو داشته و به این نتیجه رسیده‌اند که اظهارات وی در مورد کودک‌آزاری و قتل سه پسربچه درست است.



پلیس همچنان به دنبال یافتن اجساد قربانیان و گزارش‌هایی در مورد افراد گمشده‌ای است که می‌توانند به شناسایی قربانیان بیانجامد. آن‌ها از شاهدان درخواست کرده‌اند تا در تحقیقاتشان به آن‌ها کمک کنند.



مک‌دونالد در این زمینه گفت: "من از مردانی که طی بازه زمانی 30 سال گذشته در معرض آزار و اذیت قرار گرفته‌اند می‌خواهم که نزد ما بیایند و در این باره به ما اطلاعات بدهند. ما همچنان در حال تحقیق در مورد قتل سه پسربچه هستیم - ما مصمم هستیم تا پاسخ پرسش‌هایمان را بیابیم."
منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین