تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
plusresetminus
حزب الله: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه کسانی که می‌گویند دوره موشک و سلاح تمام شده دانسته یا نادانسته به کشور ضربه می‌زنند، گفت: تا وقتی که قدرت دارید کسی به کشور طمع ندارد.
۰
کد مطلب : ۱۸۹۸۶۵
کسانی که می‌گویند دوره موشک تمام شده دانسته یا نادانسته به کشور ضربه می‌زنند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمدحسین صفار هرندی در مراسم یادواره شهدای محله 400 دستگاه کرج اظهار داشت: یادواره شهدا باقی‌ماندن بر عهدی است که با شهدا بسته‌ایم و حضور در این مجالس تجدید میثاق و عهد با شهداست.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: راه شهدا جلوه‌هایی از موفقیت‌هایی بود که در آزادسازی شهرهای اشغال شده، بیرون‌راندن دشمن، اثبات حقانیت این نظام، حفظ استقلال و تثبیت جایگاه در منطقه پر آشوب جلو‌گر می‌شد.
 
وی با بیان اینکه فرمایش امام(ره) این بود که اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح می‌کند، گفت: امروز این فرمایشات در حال رخ‌دادن است. مردم منطقه چشم امید به ایران اسلامی دارند.
 
    بیشتر بخوانید
 
        تهران| "نه" انقلاب اسلامی به استکبار جهانی سبب موفقیت‌های کشور شد
 
        سمنان| تحریم‌های اقتصادی فتنه جدید استکبار جهانی علیه نظام است
 
        همدان| استکبار جهانی به امنیت جمهوری اسلامی کینه می‌ورزد
 
صفارهرندی متذکر شد: دلیل اصلی ناراحتی آمریکایی‌ها این است که نفوذ معنوی مردم ایران در منطقه بیشتر از آمریکایی‌هاست، آمریکا از همه مسائل مطلع است و مشکل آن‌ها میزان محبوبیت و نفوذ ایران در منطقه است و این فتح به خاطر خون شهیدان است،
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه جشن چله انقلاب اسلامی در حال حاضر در حال برگزاری است، گفت: دلیل نجنگیدن با ایران این است که جنگ برای آن‌ها هزینه‌بر است، هرجا که آمریکایی‌ها خواستند به آن حمله کنند قبل از آن تجهیزات نظامی را تضعیف و آن کشور را خلع سلاح و تضعیف کردند.
 
صفارهرندی با بیان اینکه کسانی که می‌گویند دوره موشک و سلاح تمام شده دانسته یا نادانسته به  کشور ضربه می‌زنند، عنوان کرد: تا وقتی که قدرت دارید کسی طمع به کشور ندارد و اگر ضعیف شدید دیگر دشمن به هدف خود رسیده و مرگ ما آن روزی است که از دفاع فاصله بگیریم و به‌دنبال کاهش قدرت نظامی و دفاعی باشیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین