تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
plusresetminus
حزب الله : رئیس جمهور آمریکا روز 20 مارس در واشنگتن میزبان ولیعهد عربستان سعودی خواهد بود و دو طرف در این دیدار احتمالا درباره آنچه استراتژی‎های «مقابله با نفوذ ایران در منطقه خلیج فارس و خاورمیانه» خوانده شده مذاکره خواهند کرد.
۰
کد مطلب : ۱۶۵۰۶۹
دیدار محمد بن سلمان و ترامپ در واشنگتن با محوریت ایران

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،دیدار محمد بن سلمان و ترامپ در واشنگتن با محوریت ایرانبه گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، رئیس جمهور آمریکا روز 20 مارس در واشنگتن میزبان ولیعهد عربستان سعودی خواهد بود و دو طرف در این دیدار احتمالا درباره استراتژی‎های «مقابله با نفوذ ایران در منطقه خلیج فارس و خاورمیانه» مذاکره خواهند کرد. 
 
«محمد بن سلمان» احتمالا در این دیدار همچنین درباره اصلاحات ادعایی که در عربستان انجام داده نیز با ترامپ مذاکره می‌کند.
 
خبرگزاری رویترز روز شنبه 5 اسفند ماه به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد: سران کشورهای عربستان، امارات و قطر در ماه‌های مارس و آوریل با رئیس جمهور آمریکا دیدار خواهند کرد.
 
بر اساس اعلام مقامات آمریکا محور گفتگو در این نشست‌های دوجانبه برپایی نشست شورای همکاری خلیج فارس، صلح در خاورمیانه و ایران خواهد بود.
 
واشنگتن امیدوار است که بتواند زمینه را برای نشست شورای همکاری خلیج فارس در تابستان سال آینده فراهم کند.
 
رویترز به نقل از یک مقام آمریکایی می‌نویسد: ما امیدواریم که اختلاف تا پیش از نشست شورای همکاری خلیج فارس حل شود تا امکان بیشترین تمرکز بر روی نگرانی‌های راهبردی مانند ایران فراهم شود.
منبع : میزان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین