تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶
plusresetminus
حزب الله : دولت فرانسه در تلاش برای حل و فصل درخواست ارتقای شرایط شغلی نیروهای پلیس، پیشنهاد پاداش ۳۰۰ یورویی به آن افسرانی را داد که در جریان اعتراضات گسترده از ماه گذشته مستقر شده‌اند.
۰
کد مطلب : ۱۸۵۷۶۰
پیشنهاد پاداش ۳۰۰ یورویی دولت فرانسه به پلیس‌های ناراضی
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهوری فرانسه ایده حق‌الزحمه اعتراضات را اوایل ماه ارائه کرده بود. این پیشنهاد دولت یک روز پس از آن مطرح شد که دو واحد پلیس در اعتراض به تعداد نیروها و مسائل مرتبط با بودجه از زمان کارشان کم کردند. با این حال مشخص نیست که آیا این پیشنهاد مالی از شدت خشم نیروهای پلیس می‌کاهد یا خیر.
 
گفت‌وگوها میان نمایندگان یگان پلیس و مقام‌های وزارت کشور فرانسه سه‌شنبه پس از سه ساعت متوقف شد و قرار است امروز چهارشنبه دوباره از سر گرفته شود.
 
براساس آمارهای دولت، این پاداش به ۱۱۱ هزار افسر پلیس و پرسنل ارتش پرداخت می‌شود و ۳۳ میلیون یورو خرج روی دست ماکرون می‌گذارد. انتظار می‌رود مجلس ملی فرانسه این مساله را در بودجه ۲۰۱۹ مورد بحث قرار دهد. یگان‌های پلیس به جای پاداش می‌خواهند تا دولت پول هزاران ساعت اضافه‌کار پرداخت نشده را که طی سال‌ها تجمیع شده است، بپردازد.
 
اتحادیه یگان‌های پلیس از دولت خواسته است تا وضعیت نیروهای پلیس این کشور را مورد رسیدگی قرار دهد و همزمان از نیروها خواسته است تا امروز از کارشان بکاهند و تنها به تماس‌های اضطراری پاسخ دهند.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین