تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳
plusresetminus
حزب الله: رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دومینوی فروپاشی ایالت متحده آغاز شده است؛ خودزنی نکنیم؛ در خانه اروپایی ها و آمریکایی ها چیزی نخواهند داد. بعضی ها این در را زیاد می کوبند، چیزی در آن جا نیست.
۰
کد مطلب : ۱۸۷۹۶۶
دومینوی فروپاشی ایالت متحده آغاز شده است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، سردار غلامحسین غیب‌پرور در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: جوان‌هایی که در عملیات‌های زمان جنگ تحمیلی دفاع کردند جوان‌هایی بودند که از هیبت دشمن نترسیدند، جوانان تکلیف گرا با عمق ژرف در بصیرت انقلابی بودند.
 
وی ادامه داد: تحریم ها شدید و محاصره ها غلیظ بود، اما به یمن حرکت کردن پشت سر رهبری، همه ملت در پایان دفاع مقدس گردن فراز بیرون آمدیم. یقینا تا قیام قیامت چه دوست و چه دشمن از دفاع جانانه جوانان این سرزمین به نیکی یاد خواهند کرد.
 
غیب‌پرور گفت: ما دیگر به خاطر ترکمن‌چای و گلستان، جنگ های سیزده ساله ایران و روس سرافکنده نیستیم. بر اساس آنچه در جنگ جهانی اتفاق افتاد تحقیر نخواهیم شد. خدا را شکر این افتخار ابدی، در انقلاب اسلامی رقم خورد.
 
وی با اشاره به جشنواره رسانه‌ای ابوذر گفت: امسال ۲۰ هزار اثر به این جشنواره رسیده است. ۹۰۰ اثر جلوه بیشتری پیدا کرده است. این قبیل حرکت‌ها در خط مقدم انقلاب اسلامی باعث تحکیم انقلاب و نظام است.
 
غیب پرور با بیان اینکه «جبهه امروز سخت تر از آن روزها و شب های جنگ تحمیلی است» یادآور شد: اگر در کربلای چهار و پنج بچه ها بیست و چهار ساعت نخوابیدند؛ مجاهد امروز در عرصه رسانه ای اصلا نباید بخوابد.
 
///وی با بیان اینکه «با روی کار آمدن رئیس‌جمهور جدید آمریکا دشمنی آمریکا با مردم را عریان‌تر کرده است»، گفت: ما بر اساس آموزه های دینی و نیز فلسفه انقلاب اسلامی در پیروزی خودمان اساسا شک نداریم. آینده متعلق به ماست. پیروز این عرصه مهم انقلاب اسلامی است که به نمایندگی از مستضعفان جهان چهل سال است نبرد می‌کند و در این چند سال اخیر این مبارزه عیان‌تر شده است.
 
غیب پرور گفت: این بدان مفهوم نیست که در داخل مشکل نداریم ، حق نداریم مشکلات را کتمان کنیم، اما هیچ کدام از آن ها حرکت انقلاب اسلامی را متوقف نخواهد کرد. انقلاب اسلامی به یک الگو و اسوه تبدیل شده است.
 
وی گفت: همه ما باید از این تحفه الهی محافظت کنیم. بین عبارت درست و عبارت درشت سه نقطه فرق است؛ اصحاب رسانه نظام استکبار را درست بنویسند و تبیین کنند، نظام استکبار را درشت نکنند.
 
غیب پرور ابراز عقیده کرد: دومینوی فروپاشی ایالت متحده آغاز شده است؛ خودزنی نکنیم. در خانه اروپایی ها و آمریکایی ها چیزی نخواهند داد. بعضی ها این در را زیاد می کوبند، چیزی در آن جا نیست. راه استمرار حیات این انقلاب یک کلام است و آن باور خودمان است.
 
وی گفت: ما نیاز به غلو و گزافه نداریم. در چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی قرار گرفته ایم، چهل سال گذشت. داشته های ما کثیر هستند. ما طی این سال ها بد هیچ ملتی را نخواستیم، فقط عزت و افتخار در انقلاب اسلامی فریاد زده شد.
 
غیب‌پرور ادامه داد: این موضوعات محقق نمی شود مگر تحت حکومت الهی. اصحاب رسانه که من به نوبه خودم به همه آن ها احترام می‌گذارم، اینجا وظیفه مضاعفی دارند. بیایید با شجاعت دستاوردهای انقلاب اسلامی را بگویید. نگویید مردم می دانند؛ حتی اگر می دانند بیان مکررش هم خوب است. طی سالیان گذشته در عرصه های علمی و دفاعی خدا می داند چه پیشرفت هایی داشته‌ایم.
 
وی تصریح کرد: بعضی جاها مشکل داریم، در مشکلات مثل خانواده عمل کنیم، خودزنی نکنیم. دشمن قلدر است. دشمن جدی است. دشمن به کمترین چیزی که راضی است برچیده شدن سفره انقلاب است.
 
غیب‌پرور گفت: دشمن هرچه می گوید دروغ است. آن ها دنبال اسلام امریکایی هستند، می خواهند لائیک عمل کنیم. می‌خواهند صدای ائمه اینجا شنیده نشود.
 
وی گفت: اگر از یک درخت تنومند چهار تا برگ زرد شود کدام عقل سلیم است که اصل ریشه را زیر سئوال ببرد؟ ریشه قرص و محکم است.
 
غیب پرور همچنین گفت: گرچه رسالت اصحاب رسانه بیان حقایق است، اما یک زمانی تدبیر را در این میان لحاظ نمی کنیم. امروز مردم نجیب ما نیاز به امید آفرینی دارند. اگر دائما به همدیگر معایب‌مان را بگوییم چه چیزی تهش می ماند؟ این کار بی انصافی است. در حالی که ما ثروتی در اختیار داریم که هر که داشته باشد در نقطه اوج می ایستد.
 
وی در پایان گفت: این نشست ها یک فرصت خوبی است تا ما این حرف ها را با هم بزنیم. کشور ما به یمن وجود اسلام و ولی فقیه پابرجاست.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین