تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶
plusresetminus
حزب الله : سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت:‌ برانکو مربی مورد احترام و دوست من است البته وقتی به او زنگ بزنم در مورد حرفی که زده با او صحبت می‌کنم.
۰
کد مطلب : ۱۶۷۰۶۷
با برانکو بابت حرفی که زد صحبت خواهم کرد/به بازیکنانم در مورد بازی با نفت اولتیماتوم دادم
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، امیر قلعه‌نویی همچنان یکی از برترین مربیان فوتبال ایران است. پرافتخارترین مربی ایرانی که رابطه دوستانه‌ای با برانکو ایوانکوویچ سرمربی اسبق تیم ملی دارد. قلعه‌نویی همچنان مورد توجه باشگاه‌های صاحب‌نام و پرطرفدار فوتبال ایران است و همواره در اواخر فصل بسیاری از باشگاه‌های بزرگ فوتبال ایران خواهان همکاری با او هستند. با این حال قلعه‌نویی روز گذشته به باشگاه ذوب‌آهن برنامه‌هایش را ارائه کرده است.
 امیر قلعه‌نویی گفت‌وگویی با فارس در مورد آخرین وضعیت ذوب‌آهن با این مربی انجام داده که آن را در زیر می‌خوانید:
 
روز گذشته با سعید آذری جلسه‌ای برای همکاری داشتید در این جلسه چه گذشت؟
 
بله، من در این جلسه برنامه‌های کاریم را به باشگاه دادم  تصمیم‌گیرندگان این عزیزان هستند. ذوب‌آهن در این فصل شرایط نسبتاً  خوبی پیدا کرده اما با ایده‌آل‌های من همچنان فاصله داشت. اگر شرایط اول فصل نبود با پیروزی که مقابل پرسپولیس به دست آوردیم می‌توانستیم در این فصل در کورس قهرمانی باشیم.
 
برنامه‌های شما ویژگی خاصی داشت؟
 
من یک برنامه معقول و اصولی را به باشگاه دادم که این برنامه برای ارتقای باشگاه است.
 
سعید آذری مدیرعامل باشگاه اعلام کرده اگر برنامه شما مورد تایید قرار نگیرد او هم از باشگاه ذوب‌آهن جدا خواهد شد؟
 
آقای آذری به من محبت دارد هم من و هم آقای آذری فقط منافع باشگاه را در نظر گرفته‌ایم و هیچ چیزی برای خودمان نمی‌خواهیم. ما به دنبال منافع و ارتقای باشگاه هستیم.
 
چشم‌انداز این برنامه شما قهرمانی در آسیا است یا لیگ ایران؟
 
در برنامه صحبت از قهرمانی نمی‌کنند برنامه راه رسیدن به اهداف شما است. در برنامه صحبت از ارتقای تیم‌ها می‌شود. ۳۲ تیم حاضر در  جام جهانی همه برنامه دارند اما فقط یک تیم قهرمان می‌شود. زیرا در فوتبال فرازونشیب‌ها بسیار است.
 
 باشگاه‌های سپاهان و تراکتورسازی خواهان جذب شما هستند.
 
من وجداناً همه فکر و ذکرم سه بازی باقی مانده ذوب‌آهن است و در حال حاضر به مسئله دیگری فکر نمی‌کنم اگر این عزیزان ما را نخواهند طبیعی است که وقتی گزینه‌های دیگر پیشنهاد بشود در مورد آنها هم فکر خواهم کرد.
 
پرسپولیس را که قهرمان شده شکست دادید اما برانکو بعد از بازی فوتبال ایران را با سیرک مقایسه کرد.
 
در مورد صحبت‌های برانکو بهتر است خودش توضیح دهد اما از نظر فنی می‌گویم که بازی بسیار خوبی انجام دادیم. در این مسابقه شاهد یک فوتبال مردانه و درگیرشونده بودیم. در یک سالی که در ذوب‌آهن حضور داشتم شاید پنج نیمه بازیکنانم آنطور که دلخواه من بود بازی کردند. یکی از این نیمه‌ها بازی با پرسپولیس بود یکی دیگر از نیمه‌ها مسابقه با لوکوموتیو تاشکند بود البته ما بازی‌های خوب زیاد داشتیم ولی در پنج نیمه در این فصل بازیکنانم آن طور که من می‌خواستم بازی کردند. شاید اگر کم لطفی آن دوستان در نیم‌فصل نبود و آن رفتارها با تیم ما انجام نمی‌شد ما الان در کورس قهرمانی بودیم. ما در نیم‌فصل اول فقط با  ۷-۸ نفر بازی کردیم.
 
برانکو مدعی است که فاصله تیم پرسپولیس با تیم دوم جدول در این فصل ۲۰ امتیاز است نظر شما در این مورد چیست؟
 
برانکو یک مربی اخلاق‌مدار و فنی است من او را دوست خود می‌دانم و بهتر است در مورد صحبت‌هایش از خودش بپرسید من هم وقتی به او تلفن بزنم در این مورد با او صحبت می‌کنم.
 
یک بازی سخت با استقلال دارید.
 
تا بازی با استقلال زمان زیادی باقی مانده است ما پیش از آن روز جمعه با نفت تهران بازی داریم که به نظر من یک فینال مهم است.
 
 واقعاً بازی با نفت سقوط کرده را یک فینال می‌دانید؟!
 
بله، بازی بسیار سختی داریم. من روز گذشته با بازیکنانم صحبت کرده‌ام و اولتیماتوم‌های لازم را در مورد این بازی به بازیکنانم داده‌ام به آنها گفته‌ام در این مسابقه هم باید مثل بازی با لوکوموتیو تاشکند با انگیزه در میدان حاضر شوند.
 
 شایعه شده باشگاه سایپا  با برخی از بازیکنان تیم شما برای فصل آینده مذاکره پیش از موعد انجام داده است.
 
من نمی‌خواهم در مورد شنیده‌هایم اظهارنظر کنم. نمی‌دانم این مسئله رخ داده یا نه؛ اما در فوتبال حرفه‌ای دنیا این مسائل طبیعی است. تیم بایرن مونیخ خیلی راحت سرمربی فصل آینده خود را پیش از پایان فصل اعلام می‌کند اما این مسائل در فوتبال ما هنوز نهادینه نشده است من هم با شناختی که از درویش و دایی دارم بعید می‌دانم چنین اتفاقی رخ داده باشد.
 
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین