تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵
plusresetminus
حزب الله : صبح امروز محمد نبیونی رئیس شورای اسلامی شهر کرج به همراه اکبر سلیم نژاد رئیس کمیسیون فرهنگی شورا، فریده بزنی بیرانوند خزانه دار و سارا دشت گرد رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر طی برگزاری جلسه ای با رئیس موسسه سرم سازی به گفتگو نشستند.
۰
کد مطلب : ۱۵۰۹۶۶
اعضای شورای شهر کرج با رئیس موسسه سرم سازی ديدار كردند

 


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،رئیس شورای شهر کرج با بیان اینکه این نشست در قالب تور علم و فن آوری و بازدید از مجموعه موثر سرم سازی برگزار شد، اظهار داشت: موسسه سرم سازی از نظر مجموعه علمی به عنوان نگین کلانشهر کرج محسوب می شود.
 
محمد نبیونی رویکرد شورای پنجم را انسان محور عنوان کرد و گفت: از ظرفیت نخبگان و اهل علم در این مراکز جهت توسعه شهر استفاده خواهیم کرد.
 
نبیونی با بیان اینکه کرج با وجود 13 پژوهشکده و موسسه تحقیقاتی وضعیت منحصر به فردی را نسبت به دیگر کلانشهر ها دارد، ادامه داد: بر همین اساس استان البرز به عنوان برند علم و فن آوری انتخاب شده است.
 
نبیونی به استفاده از ظرفیت های علمی و پژوهشی نهادهای دانشی در توسعه و رشد حوزه های مختلف شهری اعم از فرهنگی، انسانی، مدیریتی، فیزیکی و کالبدی شهر تاکید کرد و گفت: ظرفیت های مذکور باید یاری رسان مدیریت شهری در بهبود وضعیت کنونی شهر باشد.
 
رئیس شورای اسلامی شهر کرج در ادامه سخنان خود تاکید کرد: شورای شهر کرج همکاری خود را در حوزه های مختلف شهری با مراکز علمی و دانشی اعلام می دارد و برای تغییر وضعیت شهر در حوزه های مختلف ایمنی، انسانی، فرهنگی و اجتماعی پیش قدم خواهد بود

منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین