تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲
plusresetminus
حزب الله : رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دفاع مقدس تهاجمی بود که جهان استکبار با برنامه ریزی در زمان مشخص آن را انجام و به فکر شکست دادن این نظام اسلامی بودند.
۰
کد مطلب : ۱۵۱۱۹۰
دفاع مقدس تهاجم جهان استکبار برای شکست نظام اسلامی بود
 

 

                       
                       

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت با نثار درود بر روح بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدای اظهار داشت: امسال ایام هفته دفاع مقدس همزمان شده با آغاز محرم ابا عبدالله الحسین و بطور قطع آموزه های عاشورا این حماسه را رقم زد و به فرموده امام خمینی محرم و صفر است که اسلام را زنده نگاه داشته است.

وی ادامه داد: هر  حادثه و واقعه ای اگر یادآوری نشود به فراموشی سپرده می‌شود اما حرکت حضرت زینب کبری و امام سجاد (ع) ،علما و مداحان  این واقعه عظیم حفظ شده است. وضعیت دفاع مقدس هم چنین وضعیتی دارد و اگر درست یادآوری نشود با آسیب مواجه می شود. اگر یادگار شهدا سینه به سینه برای آیندگان یادآوری نشود به فراموشی سپرده می‌شود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: ما وظیفه داریم که بزرگواری شهدا و ایثار گران و یاد آن ایام را برای خود و فرزندان مان بیان کنیم. دفاع مقدس تهاجمی بود که جهان استکبار با برنامه ریزی در زمان مشخص آن را انجام و به فکر شکست دادن این نظام  اسلامی بودند.


سرلشکر باقری با اشاره به توطئه دشمنان برای نابودی انقلابی اسلامی اظهار داشت: همسر شاه خائن سفری در سال ۵۷ به عراق داشتند و صدام به آنها می گوید اگر میخواهید انقلاب اسلامی شکست بخورد دستور دهید تانک ها به خیابان بیایند و مردم را بکشند تا انقلاب شکست بخورد اما ارتش که از بدنه مردم بود به فرمان امام به انقلاب پیوستند و نقشه آنها شکست خورد و آخرین اقدام آنها آغاز جنگ همه جانبه ای بر علیه این ملت بود.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین