تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲
plusresetminus
حزب الله : نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت چابک سازی مجموعه شهرداری تاکید کرد.
۰
کد مطلب : ۱۸۲۶۹۱
مشکلات شهر یک ماهه حل نمی‌شود / کنار کمالی زاده هستیم

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمد جواد کولیوند  با اشاره به فرایند انتخاب شهردار اظهار کرد: شورای پنجم هیچ کم کاری‌ای در خصوص معرفی گزینه‌های مناسب شهرداری نداشت ولی به دلایلی این فرایند زمان بر شد.
 
وی ادامه داد: همه گزینه‌هایی که اعضای شورا برای شهرداری معرفی کردند از تخصص و توان بالایی برخوردار بودند ولی به دلایلی با انتصاب آنها موافقت نشد و قرار شد هر یک از آنها در سنگری دیگر به مردم خدمت رسانی کنند.
 
وی با اشاره به انتخاب کمالی زاده به عنوان شهردار کرج افزود: کمالی زاده فردی شجاع ، متخصص و متعهد است و با اشرافی که به حوزه مدیریت شهری دارد می‌تواند در حل مشکلات کلانشهر کرج موفق عمل کند.
 
وی با اشاره به بخشی از رزومه شهردار کرج اظهار کرد: کمالی زاده 105ماه معاون شهردار بوده و شناخت خوبی از پروژه‌ها، مسائل شهر و بدنه شهرداری دارد و در ارتباط با مسئولان نیز موفق عمل کرده است.
 
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: بدون شک اگر کسی به حیطه وظایف خود مسلط باشد و شجاعت خدمت رسانی به مردم را داشته باشد، در پیشبرد اهداف خود موفق خواهد شد.
 
کولیوند گفت: نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی به انتخاب شورای شهر احترام گذاشته و تمام قد در کنار کمالی زاده می ایستند.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه نباید انتظار معجزه از شهردار داشته باشیم، توضیح داد: بدون شک مشکلاتی که طی چند سال به وجود آمده یک شبه و یک ماهه حل نمی‌شود به همین دلیل باید به شهردار فرصت کافی بدهیم.
 
این مسئول ادامه داد: باید اجازه دهیم ریل گذاری و چارچوب بندی شهردار  برای خدمات رسانی به مردم مشخص شود و قطار خدمات شهرداری در مسیر مناسب قرار بگیرد.
 
وی اظهار کرد: باید فرصتی ایجاد کرد تا شهردار بر اساس اولویت‌ها و اسناد بالا دستی  مشکلات کلان شهر کرج را بررسی و برای رفع آنها گام بردارد.
 
این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود بر ضرورت چابک سازی شهرداری تاکید کرد و گفت:شهرداری باید تا حد امکان از سیستم سنتی فاصله بگیرد و به سمت  الکترونیکی کردن امور پیش برود.
 
کولیوند گفت:با کاهش دخالت افراد درخدمات رسانی به مراجعین، سرعت ، دقت و کیفیت کار افزایش خواهد یافت.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین