تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
plusresetminus
سون- یی پریوین درباره رفتار «ناعادلانه» با وودی آلن صحبت و به میا فارو نیز اتهاماتی وارد کرد.
۰
کد مطلب : ۱۷۸۴۹۸
واکنش همسر وودی آلن درباره اتهامات علیه شوهرش
 سون- یی پریوین درباره رفتار «ناعادلانه» با وودی آلن صحبت و به میا فارو نیز اتهاماتی وارد کرد.
 
به گزارش ایندیپندنت، سون- یی پریوین همسر وودی آلن در مصاحبه با وب سایت مجله نیویورک تایمز از شوهرش در برابر اتهاماتی مبنی بر این که او دیلان فارو دخترخوانده اش را مورد آزار و اذیت قرار داده است، دفاع کرد و همچنین میا فارو مادرخوانده اش را متهم کرد که از جنبش #من_هم_همینطور به عنوان بخشی از مبارزه انتقامی استفاده می‌کند.
 
همسر آلن گفت: اتفاقی که برای وودی (آلن) افتاد خیلی ناراحت کننده و ناعادلانه بود. میا (فارو) از جنبش #من_هم_همینطور استفاده کرد و دیلان (فارو) را به عنوان قربانی به نمایش گذاشت.
 
پس از این صحبت‌ها دیلان فارو به همراه دیگر برادر‌ها و خواهرهایش از جمله رونان فارو، متیو پریوین، ساشا پریوین و کوینسی فارو این مصاحبه را محکوم کردند.
 
دیلان فارو باز هم اتهامات خود علیه آلن را تکرار کرد و در واکنش به صحبت‌های سون- یی پریوین آن‌ها را دروغ‌های آشکار نامید.
 
در بخش دیگری از مصاحبه، سون- یی پریوین از میا فارو تصویر مادری سنگدل که هم جسمی و هم روحی او را اذیت می‌کرده است، ترسیم کرد.
 
همسر کارگردان «آنی هال» گفت: میا فارو وقتی که می‌خواست با اسباب بازی‌های چوبی به من الفبا آموزش دهد اگر من آن‌ها را درست انجام نمی‌دادم گاهی آن‌ها را یه سمت من پرتاب می‌کرد و یا آن‌ها را روی زمین می‌زد.
 
وی همچنین مادرخوانده اش را متهم کرد که با برس مو به او سیلی می‌زده و او را «خنگ» و «احمق» خطاب می‌کرده است.
 
وی ادعا کرد که میا فارو از او و خواهرانش که به فرزندی پذیرفته شده بودند مانند خدمتکار به منظور خرید از فروشگاه، تمیز کردن، اتو کردن و دیگر کار‌های خانه استفاده می‌کرد.
 
نیویورک تایمز به این دلیل که این مصاحبه توسط دافنه مرکین دوست و ستایشگر قدیمی وودی آلن و یکی از منتقدان پر سر و صدای جنبش #من_هم_همینطور انجام شده است، مورد انتقاد قرار گرفته است.
 
رونان فارو برادر دیلان فارو یکی از منتقدان این مصاحبه بوده و در واکنش به آن چنین گفته است: به عنوان یک برادر و یک پسر، از نیویورک تایمز عصبانی هستم که این مصاحبه را که از سوی دوست و ستایشگر دیرین وودی آلن انجام شده است بدون در نظر گرفتن حقایق منتشر کرده است.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین