تاریخ انتشاريکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰
plusresetminus
حزب الله : مشهد-امام جمعه مشهد مقدس بیان داشت: کفار قریش، پیامبر(ص) را ساحر می‌خواندند و اینها امروز همان جامعه پیشرفته در این قرن هستند که با متمدن شدن به پیامبر اسلام(ص) اهانت می‌کنند.
۰
کد مطلب : ۷۴۶۹۹
جامعه متمدن غرب همان طفل زمین‌خورده جاهلیت عرب است

به گزارش شبکه خبری حزب الله ، آیت الله سید احمد علم الهدی شامگاه شنبه در تجمع بزرگ مردم مشهد که با عنوان " من عاشق محمدم" در رواق بزرگ امام خمینی مشهد برگزار شد گفت: مسئله مواجه و رویارویی با پیامبر یک جریانی است که از همان ابتدای اسلام وجود داشت، یعنی از ابتدای ظهور اسلام این اتفاق توسط دشمنان رخ می داد.

وی افزود: از زمان ابتدای رسالت ایشان نسبت به پیامبر (ص)برخورد خشن، اهانت و توهین بی منطق مطرح بود و زمانی که مشکران در برابر اسلام محکوم می شدند و گرایش دل های مردم به طرف پیامبر اکرم و توحید سرازیر می شد برخورد با اسلام گرایی نسل جوان از طرف مشرکان به وسیله اهانت و توهین انجام می شد.

وی ادامه داد: تا کنون نشده که فردی روبرویی پیامبر بایستد و با منطق و استدلال سخن بگویند، بلکه همیشه به ایشان توهین و اهانت می کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به روایتی از پیامبر اسلام بیان داد: دشمنان برای این که پیامبر(ص) را در نزد مردم خراب کنند ایشان را ساحر خطاب می کردند و کفار زمانی که از پیامبر شکست می خوردند به ایشان توهین می کردند که البته باعث می شد که مردم بیشتر به سمت ایشان سوق پیدا کنند.

خطیب جمعه مشهد افزود: وقتی دشمنان می فهمند که به هیچ طریقی نمی توانند با پیامبر اسلام مقابله کنند، دست به دامن اهانت کردن به ایشان می افتند، عظمت رسول الله آنقدر بالا است که دست کسی به ایشان نمی رسد که حتی بخواهند مشت گره کرده به ایشان نشان بدهد و چون دست فردی به وجود مقدس پیامبر اکرم(ص) نمی رسد به ایشان اهانت می کنند.

دشمن جریان اسلام‌هراسی و اسلام‌ستیزی را در پیش گرفته است

امام جمعه مشهد با بیان اینکه دو جریان در جهان از عوامل توطئه‌های عظیم در سال‌های گذشته بوده است اضافه کرد: جریان مارکسیسم آمد و گفت که خدا و دین افیون ملت‌هاست و لیبرال دموکراسی نیز گفت با بینش اتکا نکردن به دین و خدا زندگی را ادامه می‌دهیم.

وی افزود: بینش منهای خدا زندگی کردن ۲۵۰ سال است که در دنیا در جریان است و نتیجه این تجربه جنگ جهانی اول و دوم و ۱۷ میلیون لیتر خون‌های ریخته شده است و بیش از ۲ میلیون انسان کشته و گرسنگی و فقر بر بشر که همان نتیجه مدرنیسم بود تحمیل شد.

آیت الله علم الهدی اظهار داشت: بشر به اوج دانش و بینش رسید اما این جامعه پیشرفته و در این عصر شکافتن ذره و اتم، در این دوران پیشرفت فناوری در برابر رسول خدا همان طفل زمین خورده خاک نشین جاهلیت عرب است که جز توهین به پیامبر کاری دیگر از دستش بر نمی آید.

وی گفت:دشمن دو جریان را پیش گرفته است یک اسلام هراسی و دوم اسلام ستیزی که اسلام هراسی در مقابل اسلام گرایی است.

وی افزود: انسانها دو قرن است که مدرنسیم را تجربه کردند و ۲۵۰ سال پیش فلاسفه در غرب گفتند که تمام بدبختی های ما این است که خدا را در زندگی خود دخالت دادیم و باید خدا را بیرون کنیم.

امام جمعه مشهد ادامه داد: ۲۵۰ سال این فکر در دنیا تجربه شد و اروپایی ها مذهب را در زندگی خود کنار گذاشتند و تبدیل به ۲ دسته شدند یک عده مارکسیسم که گفتند خدا افیون انسان ها است و نوع دوم لیبرال دموکراسی ها بودند که معتقد بودند ما برای تصمیم گیری ها نیازی به خدا نداریم و حتی در ایران نیز این نظریه مطرح شد.

خطیب جمعه مشهد تصریح کرد: نتیجه آن جنگ جهانی اول و دوم، فقر ها، گرسنگی ها و تمام بدبختی ها بود، در این زمان بشر پشیمان شد و فهمید که باید خدا در مهد مدیریت زندگی مادی حاکم شود اما دنبال ایدئولوژی می گشتند که خدا را درون زندگی بیاورد در حالی که دنیا دنبال این مسئله بود انقلاب اسلامی ایران پیروز شد و قرآن را از چار دیواری مسجد بیرون آورد و گفت من دکترینی دارم که با این فکر خدا را درون زندگی شما خواهد آمد.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: به دنبال آن دشمن اسلام هراسی را در برابر اسلام گرایی راه انداختند که از خود مسلمانان دسته ای را درست کند که هم مسلمان کشی کند و هم در مسلمان کشی چهره خشنی را به دنیا نشان دهند که مردم دنیا از اسلام بیزار شوند.

خطیب جمعه مشهد اضافه کرد: به گفته خود غرب اکنون ۱۵ گروه تروریستی در جهان وجود دارد، نظام مقدس ما علیه جریان تکفیری قیام کرد و عزیزان ما با کمک عراق این جریان را سرنگون کرد.

گروه های تروریستی مسلمان نیستند

وی افزود: مردم دنیا با خود می گویند که اگر این گروهای تروریستی مسلمان هستند پس چرا تمام مسلمانان کشورهای اسلامی در مقابل آنان ایستادند و آن زمان است که متوجه می شوند که گروهای تروریستی و آدم کش، مسلمان نیستند.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: اول آدم کش دنیا یعنی نتانیاهو چطوری در جلوی صف ضد تروریست قرار گرفت، آنها در مقابل حرکت تروریستی نشریه شارلی ابدو، اسلام هراسی شروع کردند که فرانسه و انگلیس را بر هم زده و سایر دنیا را نیز از اسلام ترسانده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: دنیای غرب به این نتیجه رسیده که باید اسلام را براندازی کند زیرا از روزی که شوروی فروپاشی کرد و نظام کمونیستی و مارکسیستی فروپاشی شد از همان زمان به پیامبر توهین کردند زیرا دنیای غرب فهمید که تنها رقیب آن اسلام است.

آیت الله علم الهدی بیان کرد:  در سال ۹۵ همایشی در غرب تشکیل و در این همایش درباره عوامل تداوم برتری غرب در قرن ۲۱ گفتگو کردند، در آن سخنرانی، وزیر ملعون صهیونستی گفت که قرن ۲۱ قرن تسهیلات نظامی و قرن پول نیست بلکه قرن فرهنگ است و یک ایدئولوژی که بر همه حاکم است و با آن غرب از بین می رود تفکر اسلام است و برای برتر ماندن باید اسلام را براندازی کنید.

وی اظهار کرد: تنها موی دماغ آمریکا ایران و انقلاب اسلامی است، آن چیزی که آمریکا را در دنیا ذلیل کرده و در داخل منطقه تمام مردم را در مبارزه با غرب برافراشته همان انقلاب اسلامی ایران است و با هیچ وجه نمی توانند این جریان را ساقط کنند.

خطیب جمعه مشهد گفت: با یک انقلابی که ۷۰ میلیون آدم به آن وابسته هستند نمی توان برخورد کرد و برای همین اسلام را می خواهند نابود کنند که در پی آن انقلاب ایران نابود شود.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: کشورهای اسلامی حساس ترین نقطه دنیا قرار گرفتند، نفت، معادن و پول در کشورهای اسلام است و اگر کسی بخواهد بر دنیا مسلط شود ابتدا باید بر کشورهای اسلامی حاکم شود و برای آن باید کاری کنند که هویت آن ها تحقیر شود و اگر جامعه اسلامی دنیا این حقارت را قبول کرد به راحتی می توان بر آن تسلط کرد.

پیام رهبری به جوانان ابتکاری معجزه آسا بود

امام جمعه مشهد گفت: توهین به پیامبر اتفاقی نبود که رهبری تنها بیانیه صادر کند بلکه ایشان باید به جنگ کفار می رفتند.

وی اظهار داشت: در برابر این حرکت، ابتکار عظیم و معجزه آسای رهبری در انتشار پیام به جوانان غرب بود زیرا همه می گفتند چرا مقام معظم رهبری در برابر این حرکت بیانیه نمی دهد؟

وی افزود: این اتفاقی نبود که رهبری فقط یک پیام بدهد بلکه باید ایشان به جنگ می رفتند، رهبری جوانان اروپا را به فکر کردن در خصوص اسلام دعوت کردند که این بزرگترین ضربه به دشمنان بود.

امام جمعه مشهد گفت: علت اینکه امام زمان ما را به مجتهد جامع الشرایط سپردند این است که وی در هر زمانی از قرآن و حدیث الهام می گیرد و رهبری نیز در این حرکت عظیم از قرآن بهره گرفته است، و گفتند که چرا قرآن را مطالعه نمی کنید؟ و چرا اجازه می دهید که رسانه های اسلام را به شما معرفی کنند؟

خطیب جمعه مشهد بیان کرد: از روزی پیام رهبری منتشر شد آنها توئیتر را بستند که نشان می دهد، اصلا تحمل پیام رهبری را ندارند، بعضی از آنها در سایت های خود به ایشان جسارت کردند، این توهین یعنی علامت بیچارگی و یعنی از برخورد عاجز هستند، ضربه ای که کشورهای اروپایی در متزلزل شدن تمام ارکان حکومت خود برخوردار شدند به مراتب بدتر از ضربه توهین کاریکاتور موهن به پیامبر بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: موج این پیام هنوز دنیا را نگرفته است و باید منتظر باشیم تا این موج تمام دنیا را بگیرید می فهمید که این نامه چه بلایی را بر سر دشمنان آورده است.

وی افزود:روزی هم خواهد رسید که آیندگان ما در این روز روضه خواهند خواند و می گویند که در روزی در برابر چشم مسلمانان به پیامبر ما توهین شده است.

به گزارش خبرنگار مهر مردم مومن مشهد در این تجمع و برای چهارمین بار پس از توهین بی شرمانه به  پیامبر مهربانی ها انزجار خود را با سر دادن شعار های مرگ بر فرانسه، مرگ برآمریکا و مرگ بر تروریست به دنیا نشان دادند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین